• svenne

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 10:53

För kort. Minst 45 om du frågar mig.

• el-maco

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 15:05

Håller med. Ca. 120 l freeridebrädor brukar ha runt 40 cm som standard. Skulle satsat på en större fena som du har när det blåser lite mer. Typ när du kör på 5,7-6,0 istället. Om du nu verkligen behöver en ny fena… 🙂

• zucko

Medlem
    1 augusti, 2009 vid 16:21

Den jag har nu e på typ 36 sjögräsfena, köper man beggat så har man inte förlorat mkt om det blir fel

• roding

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 06:43

Jag kör en fena på 36cm på min 126L Fanatic Eagle, funkar hur bra som helst. Innan körde jag en 42cm och den kändes på tok för stor för brädan.
    Nu när jag bytt fena så är det en helt annan bräda, den är mjuk, följsam och skön att köra.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.