-
Fena sökes
Hej jag undrar om någon har en fena i sin gömmor till denna bräda. Tyvärr vet jag ej märket på brädan.
Mvh
Marcus
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fena sökes
Hej jag undrar om någon har en fena i sin gömmor till denna bräda. Tyvärr vet jag ej märket på brädan.
Mvh
Marcus
Mvh
Marcus
Lite svårt att avgöra men jag gissar att fenor med standarden US-box passar, dvs den som passade till gamla tiders brädor samt fortfarande till vissa vågbrädor – och finns alltså att köpa nya. Kolla t ex https://surfers.se/vindsurfing/fenor/vag-freestyle/t-zone-vindsurfingfena-wave-us-box
Frågan är hur stor fena du behöver. Och vilken typ. Vad är det för bräda? Jag har några gamla fenor – kanske nån av dessa passar.
/Lars
Hej Lars. Tack för återkopplingen jag vet tyvärr inte namnet på brädan. Jag kikar in på sidan lite först så får vi se. Hur får jag kontakt med dig smidigast om dina fenor eventuellt.
Mvh
Marcus
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fena sökes
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.