-
Fena till F2 Compstyle 258 -03
Har segel i storleken 7,0 till 5,2 och har planer på skaffande av en 4,5 den fena som jag har nu är 25 cm, Behöver jag en ny och om ja vilken storlek, hade själv tänkt mig en på typ 21 cm
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fena till F2 Compstyle 258 -03
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
Har segel i storleken 7,0 till 5,2 och har planer på skaffande av en 4,5 den fena som jag har nu är 25 cm, Behöver jag en ny och om ja vilken storlek, hade själv tänkt mig en på typ 21 cm
om du kör freestyle på brädan skulle ja säga att en 21a är perfekt. om du mest vill ligga å blasta tror jag din 25a funkar bra, så du får lite bätre höjdtagning. men samtidit hör man folk som gillar riktit långa fenor (runt 27) och endå kör grymm freestyle, typ peter å mackan. själv är ja dock känslig för fenor över 23-24, även till 7.0
RON 21 ore
STYLEMASTER L US
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=276395&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fena till F2 Compstyle 258 -03
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.