Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fena till Techno

• Fena till Techno

Publicerad av portin på 1 oktober, 2001 vid 21:52

Hur stor fena går det att köra på:n. Det finns ju 56 fenor till trimboxen men frågan är ju om tehnon klarar trycket från en sån. Vilka strolekar kör ni, jag funderar på 52 eller 54. Eller vet ni vad rejs nissarna använder för fenor när de kör techno. skriv o va gla. Tjaba

pete svarade 23 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 oktober, 2001 vid 05:10

Hallå Portin-mannen,

kolla denna länk: http://forums.gaastra.com/bepartofit/ubb/Forum1/HTML/001199.html

Där tar de upp frågan med största fena mm.

/Mac TS

• pete

Medlem
    2 oktober, 2001 vid 07:56

Jag kör en Techno 283 med en 55 cm trimbox Tekknosport racefena till ett 9.0-racesegel. Funkar mycket bra, tar bättre höjd och ger tidigare planing än originalfenan på 46 cm. Den brukar jag ha till ett 7.4-racesegel.

Fråga: Tillverkas det några brädor med trimbox längre? Hur länge till kan man få tag på trimboxfenor???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fena till Techno

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.