• Publicerad av colle_screamer på 9 december, 2003 vid 19:35

Hur ser fenorna ut till olika fen boxar.
    vad jag egentligen undrar e vad fenboxen heter som e på min RRD Monster. Men jag har i allmänhet ganska dålig koll på vilka fen boxar som heter vad. Jag vet ju vad US-box och Powerbox e för något men alla andra som Tuttlebox och Multibox och allt vad det heter hur ser dom fenorna ut…?

colle_screamer svarade 20 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nordgren

Medlem
    9 december, 2003 vid 19:59

Det är nog med största säkerhet deeptuttle box, det är det alltid på formula.
    Iofs så är den ju ganska gammal men det borde nog vara D.T.

• nordgren

Medlem
    9 december, 2003 vid 20:06

Detta är en deeptuttel fena.

• colle_screamer

Medlem
    9 december, 2003 vid 20:13

nej det e ingen sån. den har liksom en nersänkning mellan skruvarna lite som en powerbox eller vad man skall säga

• ian

Medlem
    9 december, 2003 vid 20:16

är det så i lådan också eller bara på fenan?

• Knatte

Gäst
    9 december, 2003 vid 20:54

Jag gjorde lite research på nätet och är numera ganska säker på, att du har deep tuttle box på din bräda. smile.gif
    En sådan här fena sitter det orginal på brädan..
    Specifications » Brand RRD
    » Season 2001 » Genre Race » Box Deep tuttle » Name Monster 62 » Length 62 cm

• colle_screamer

Medlem
    9 december, 2003 vid 21:11

fan det hade jag inte tänkt på….det hade du ju rätt i Boxen var ju inte formad som fenan.

Tack för hjälpen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.