Taggad: 

• Publicerad av jahsoldier på 24 april, 2008 vid 07:10

Halloj, jag undrar om denna fena passar till mig och mina grejjer, fanatic faltcon t2, arrows wb racing 12.3. jag väger nästan hundra kg och fenan är en tekkno formula 66cm, ja har fått rekomenderat 70cm blir det stor skillnad på 66 och 70 cm, tacksam för svar.

jahsoldier svarade 17 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • swe-31

Medlem
    24 april, 2008 vid 12:20

Med din vikt och den segel storleken måste du ha en bra 70 cm fena.

66 är för liten samt tekkno fenan är en mindre bra fena. Rätt mjuk till dig som är så tung.

Leta efter en begagnad fena från Debochei R13, R17, R18, eller Hurricane Frb4, Frb5 eller en från select. alt. starboard Drake fena som är som en R13 eller R19 från Deb.

• imported_mickeo

Medlem
    24 april, 2008 vid 12:24

Jag kan varmt rekomendera Drake R19 som lättvinds fena och Drake R13 som alround kanon fenor till bra pris fins på Onwater.se
    Mvh
    MickeÖ SWE-707

• jahsoldier

Medlem
    24 april, 2008 vid 12:33

Tack för svaren, nån som har en bra beg 70cm fena till salu?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.