-
fenmutter till en FLOW 76 ?
Jag har tappat fenmuttern till mistral flow 76 -00vid björkvik.
Nån som har sett den eller nån som har någon att sälja?
(den lär inte gå att fåtag på längre)
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › fenmutter till en FLOW 76 ?
Jag har tappat fenmuttern till mistral flow 76 -00vid björkvik.
Nån som har sett den eller nån som har någon att sälja?
(den lär inte gå att fåtag på längre)
Funkar väl med vilket märke som helst, jag använder både Fanatic och mistrals skruvar, bara man får tag på rätt längd. Annars går det väl bra med skruvmejsel!?
En till surfare från blackan? Kul! Jag med flowen är också därifrån (det var inte feskruven utan fenmuttern jag saknade och den är gjord för att passa i fenan)
Jaha, men den trodde jag var samma på alla fenor, dvs en liten rund bit med ett spår i? Blir det björkvik imorgon också kanske, tänkte försöka smita tidigare från jobbet, om det går. Kan inte påminna mig om att jag sett nån bräda på biltaket i Blackeberg, men det är ju kul att det finns fler!
Henryk
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › fenmutter till en FLOW 76 ?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.