Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fenor?
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Fenor?
manno svarade 17 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 19 Svar
-
@styret 420974 wrote:
jag blev mest trött på att du dissar en fena utan att prova den för att du har sån jävla erfarenhet.
varken freestylemästare eller fenexpert men jag tycker man kan fundera på nya grejer istället för att bara säja att det inte funkar. Du har kanske inte seglat haga i augusti heller. Ni har gräs året runt men när det väl är gräs på haga så är det jävlar i mej gräs…
bor fr övrigt i skåne jag med nuförtiden men har inte seglat här än pga bruten arm.
Lugn och fin nu, det är väl inte du som tillverkar fenan eller?
Du kanske bröt armen för att du fastnade i massa tång med din MFC RON?
-
HUr är det med att kapa vanliga freestylefenor?? Jag fick nämligen me en fena till min nya freestyle men den känns lite väl lång hela 25 cm. Kan man sätta sågen i en sån fena och få ett sjysst resultat??
-
Jag är i samma situation, men tänkte nog köpa en ny 22:a, lägga den stora fenan jag fick med brädan i garderoben å bara skicka den vidare när jag säljer brädan.
/jeppo
-
Sorry styret, skåne spelar i en helt annan division när det gäller sjögräs! Helt äckelbisarrt äckelmycket! Utan weedfena får man kastfall. Det är så man känner igen skåningar när dom kommer till Halmstad, dom har bara weedfenor! Weed ska inte va i havet..
Logga in för att svara.