-
Fenor till trimbox?
Funderar på att skaffa en hyfsat stor fena (ca 55 cm) till en Techno 283 med trimbox. Har hört att t ex Curtis ska passa. Vem säljer sådana (eller liknande fenor) i Sverige?
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fenor till trimbox?
Funderar på att skaffa en hyfsat stor fena (ca 55 cm) till en Techno 283 med trimbox. Har hört att t ex Curtis ska passa. Vem säljer sådana (eller liknande fenor) i Sverige?
http://www.ontopwindsurfing.com säljer Curtis i Sverige. Frågan är vad du vinner på en så stor fena på en Techno. Tror det ämnet varit uppe på rec.windsurfing några gånger, sök där och kolla vad dom har för erfarenheter.
http://www.deja.com tror jag adressen är.
Jag har en 55cm G10 Techno limits trimbox fena till salu! Den är knappt använd, då jag precis hann köpa ny bräda med tuttle box innan fenan kom på posten (lång leveranstid…..suck..). Jag körde den några gånger på min BIC283 med 8.7 innan jag sålde den och det var en markant skillnad mot min tidigare fena på 48 cm. Det blir dock lite läbbigt om man kör jätte överriggad 7.8.
Skicka ett mail om du är intresserad:
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fenor till trimbox?
You must be logged in to create new discussions.