Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fest Malmö 18/8
-
jonaish;404289 wrote:jag med stora tjocka släkt kommer nog oxå, om Eddie släpper in oss…
Du har inte åldern inne grabben!
-
Om du inte lär dig stava mitt namn ordentligt så vettefan om du får komma…
Lilla Torg om 30 min! -
tjena kommer från hässleholm´o har kitat i 5 år. fest i malmö låter ju bra. misstänker ju att ja inte e välkommen, ha ha men va fasen frågan e ju fri.
-
Sorry…. det är en gammal regel; Inga från Hässleholm får komma på mina fester.
Ja fan… Tema:
AFRICA!
Så det är bara att börja träna på bongotrumman nu.
-
Eddie …… Ja kan alldeles själv. Skrev det alldeles själv!
-
Africa. Ska man sola mycket då innan eller. Jag fattar inte?
-
ahh well I guess I aint wearing the KILT… how we gonna all gonna get into the clubs afterwards.. I mean picture it.. a bunch of surferdudes in small leather towels, big ass shields and a spear. Probably wasted singing ”the lion sleeps tonight”… or something else equally lame
-
@skotten 404607 wrote:
ahh well I guess I aint wearing the KILT… how we gonna all gonna get into the clubs afterwards.. I mean picture it.. a bunch of surferdudes in small leather towels, big ass shields and a spear. Probably wasted singing ”the lion sleeps tonight”… or something else equally lame
Sounds awesooome!
Ludde and I dyker upp!
Tjingeling.. -
Kan en kåt och våt :blush: brud komme til deg på lördag Eddie. ? Jag har hört mycket opphetsande ting om deg. Stemmer det?
-
fjelllisa;405747 wrote:Kan en kåt och våt :blush: brud komme til deg på lördag Eddie. ? Jag har hört mycket opphetsande ting om deg. Stemmer det?
Allt du har hört om mig stämmer… just därför får inte du komma. Dessutom har du för håriga ben.
Ludde & V är båda välrakade och fina, mao välkomna!
😉
Logga in för att svara.