Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fest Malmö 18/8
-
men söta lilla krille, de klart jag inte menar din lilla röda. du vet hur hård jag blir bara av tanken på den och allt gottigt som döljer sig därunder.
-
@pjoter 406093 wrote:
men söta lilla krille, de klart jag inte menar din lilla röda. du vet hur hård jag blir bara av tanken på den och allt gottigt som döljer sig därunder.
AMAGAAAAAAAAAAAAAD nu blev jag lugn igen trode verkligen du inte våga visa din känslor för mig snutte. Jag har fått hem en ny leksak + 10kg vaselin. Ska vi leka nån dag? du vet så som bara vi kan Puss
-
@Krillan82 406110 wrote:
AMAGAAAAAAAAAAAAAD nu blev jag lugn igen trode verkligen du inte våga visa din känslor för mig snutte. Jag har fått hem en ny leksak + 10kg vaselin. Ska vi leka nån dag? du vet så som bara vi kan Puss
Som min kille säger. Det är något visst med kitesurfare och bögkulturen. Sporten för dom som inte vågar eller pallar komma ut.
-
@Stellan 406401 wrote:
(…) Sporten för dom som inte vågar eller pallar komma ut.
Hmmm, nu när alla har blivit så öppna -helt plötsigt- kan väl de lata eller fega pågarna, som sitter inne på någon liten hemlighet, ta chansen och berätta vilket lag de egentligen spelar för! (Jonaish, this is your shot, man…)
Kom igen nu, alles!
Spill it! -
@Stellan 406401 wrote:
Som min kille säger. Det är något visst med kitesurfare och bögkulturen. Sporten för dom som inte vågar eller pallar komma ut.
Helt rätt Stellan gud vad skojjsigt och mysigt vi hade på kursen. Du öppnade en helt ny värld för mig. Full av ärlighet, gemenskap och en massa bögsex. Och alla bara älskar det.
Puss på dig med sötnos -
@victoria 406412 wrote:
Hmmm, nu när alla har blivit så öppna -helt plötsigt- kan väl de lata eller fega pågarna, som sitter inne på någon liten hemlighet, ta chansen och berätta vilket lag de egentligen spelar för! (Jonaish, this is your shot, man…)
Kom igen nu, alles!
Spill it!Jag spelar för Habo Locos… Men det kanske du visste redan.
-
krille.. mmmmmmmmmmmmmm….. nu pirrade det till rejält. du vet, jag har övat som du beordrat i hela veckan nu och känner att jag är redo för en lite större leksak. ska vi säga tisdag? säger bara till tjejen att jag ska bygga slider.
-
@pjoter 406436 wrote:
krille.. mmmmmmmmmmmmmm….. nu pirrade det till rejält. du vet, jag har övat som du beordrat i hela veckan nu och känner att jag är redo för en lite större leksak. ska vi säga tisdag? säger bara till tjejen att jag ska bygga slider.
Fy tusan pjåt på tis bygger vi schlaajjjjjder. Den kommer vara stooor. Sov över så ska vi nog kunna få till en Kicker med mmmmmmm ska med träna lite nu.
-
@Krillan82 406426 wrote:
Helt rätt Stellan gud vad skojjsigt och mysigt vi hade på kursen. Du öppnade en helt ny värld för mig. Full av ärlighet, gemenskap och en massa bögsex. Och alla bara älskar det.
Puss på dig med sötnosJa det var en bra kurs. Kom på att jag har fortfarande din buttplug skramlandes i min boardbag. Vill du ha den tillbaks?
-
@Stellan 406459 wrote:
Ja det var en bra kurs. Kom på att jag har fortfarande din buttplug skramlandes i min boardbag. Vill du ha den tillbaks?
Jaa visst om du inte ska ha de på fler kurser så kan jag väl ta den. Så ta med den nästa gång och mitt IKO 2 cert 😉 puss på dig snutte
-
Vi tränar lite inför morgondagen… men som ni märker så har vi ju inte det så kul – det sparar vi till i morgon.
Logga in för att svara.