• maccan

Medlem
    31 juli, 2005 vid 21:38

Grymm! Guran är supersexig grin.gif grin.gif

• coffer

Medlem
    31 juli, 2005 vid 22:10

Haha, ja jävlar.
    E man inte kär innan så blir man garanterat d när man ser filmen…..
    Skön film!

• mrmille

Medlem
    31 juli, 2005 vid 22:21

mmm, Guran med lita schmör på wink.gif

fan walle, det gör ju inget om filmen ligger på en 800bits. 300 är väl lite smile.gif

Gött att se vad man missade, men det svider ju lite frown.gif

• walle

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 03:31

Svar till:

mmm, Guran med lita schmör på wink.gif

fan walle, det gör ju inget om filmen ligger på en 800bits. 300 är väl lite smile.gif

Gött att se vad man missade, men det svider ju lite frown.gif

[/ QUOTE ]
    okej, gör den större nästa gång…
    jag har laddat upp 4,5 tim material bara från i år nu så det kommer mera, och bättre, när jag har tid smile.gif

• unhooked

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 11:00

skön rulle! men ser jag rätt, hoppar ni med kiten när ni gör raleyn confused.gif eller är det kiteloop confused.gif eller ändar du dig mitt i hoppet till en handlepass? poppa är för övrigt det ända sättet om man ska göra air raey tongue.gif

• stebe

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 12:53

Kul film laugh.gif, men jag måste nog instämma i att den var i kornigaste laget. D
    et blir väl till och köra den högupplösta versionen på Oleary´s i höst, då Guran enligt rykten kommer o vara toastmaster iklädd sin Viking dräkt.

• walle

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 13:20

Svar till:

skön rulle! men ser jag rätt, hoppar ni med kiten när ni gör raleyn confused.gif eller är det kiteloop confused.gif eller ändar du dig mitt i hoppet till en handlepass? poppa är för övrigt det ända sättet om man ska göra air raey tongue.gif

[/ QUOTE ]
    fråga ”stebe” det e han som kör, men det e nog en hp han gör…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 14:05

Pga den senaste hysterin kring min Viking ”all star 80” har jag beslutat att bränna den…..

//
    Guran

• stebe

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 15:19

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]
    fråga ”stebe” det e han som kör, men det e nog en hp han gör…

[/ QUOTE ]

Det är inget konstigare än ett ordentligt misslyckat högt hp. Jag tycker det är lättare att få bommen intill kroppen på höga hp om jag först slänger upp bena mot ryggen, nån sorts pendel effekt eller nått.

• stebe

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 15:22

Svar till:

Pga den senaste hysterin kring min Viking ”all star 80” har jag beslutat att bränna den…..

//
    Guran

[/ QUOTE ]

Det får icke ske, jag bjuder 300 spänn. Aöternativt kanske alla i Varats surfklubb kan ge dig 50:- var bara för att få njuta av åsynen nästa säsong också.

• walle

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 17:33

Svar till:

//
    Guran

[/ QUOTE ]

Den går inte att bränna upp, ej heller att förstöra på annat vis!

Den lever för alltid kvar i våra minnen, på våra kort och i våra filmer!

Så det e ingen mening med att förstöra den grin.gif

• guran

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 16:53

Jag vet en som tjatade om att få köpa den……. ”no names” grin.gif

• gugge

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 22:06

Asfett!

Sandbergen och inte en enda EH kite i sikte.

Tjo!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA