Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FET Torövarning
-
FET Torövarning
Publicerad av jesper-b på 27 november, 2015 vid 06:17Nasty cross-on som, om några dagar (i rad!!) övergår i perfekt side, till och med lite side-off!!
mag svarade 8 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Eller 5 plus och regn…. Fan vilken abstinens jag har, Hjälp någon!
-
Fiiiint! Hoppas på lite surf, sup eller vindsurf i helgen!!
-
Hade med mig vindsurftrailern igår, men surfet såg sjukt inbjudande ut med mindre vind är prog och mycket renare vågor än jag räknat med. Idag över 4 meter enligt finska… och jag lovat att hjälpa till med både fotbollsmatchkörning, tavelramning mm. Men det ser ju ut att hålla i sig fler dagar. Vore grymt kul med rapport på plats från idag lördag.
/JB
-
Det var ooootroligt bra på Torö idag! En av mina allra allra bästa Stenstrandsdagar.
Som tur var fotade jag en kvart-tjugo minuter, och inte när det var som bäst…
För de som vill se fler bilder: https://www.flickr.com/gp/matspix/406W4S
-
Riktigt fina bilder Masse! Och vilken förmiddag! Satan va bra det va!!!
-
Härligt, Petter! Snudd på ofattbart att vi bara va två eller tre gubbar på vattnet större delen av eftermiddagen.
-
Riktigt kul dag! En av mina roligare dagar på Torö någonsin.
Fina bilder ni tagit, kul att ni tar er tid./ Calle S
-
Jaaaaa, såå fint som rapporten lovade, sååå fint verkar det ha blivit. Trots att november/december är min absolut tightaste tid på året vad gäller jobb har jag lyckats komma iväg till Torösurf 2-3 dar i veckan i flera veckor nu. I förrgår hade jag en av mina absolut bästa Torösurfdagar någonsin (nu tar jag i men de längsta och hyfsat feta högrarna jag fick VAR de bästa högrar jag surfat Torö, även om förhållandena egentligen kan vara mycket bättre). MEN, trots all denna surf har jag inte lyckats komma loss då vindsurfet gått av. Vill inte alls klaga men jag är SJUKT vågseglingssugen och det är då självaste bajskorv att just den av alla dagar som det går av totalt med side, side-off bra size, sol mm är samma dag som jag bara inte kan komma loss.
Tur att man fortfarande är en liten grom och har hela livet framför sig av episka Torödagar. Får försöka fylla ut med lite halvkassa Maui-sessions som tröst.
Grattis till er som hade förnuftet nog att vara på plats!
/JB
Logga in för att svara.