Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fet Våg
-
Vågor kan allt kännas rätt biffiga när man rider dem också.. Fast jag tror att den upplevelsen är ganska starkt kopplad till hur brant vågen blir.
-
ingen som redan lyckats klämma in denna länk
http://tim-mckenna.com/trips-20050913-125530.html?cat=Teahupoo -
Det är vad jag kallar spolning!!!
Hoppas han han ta ett ordentligt andetag hehehe -
Johan!!
Gäst22 september, 2005 vid 19:38Ja, jävlar vilka vågor. De e ju så otroligt solida och branta, halva vågen lutar ju åt fel håll. Är det samma bilder som togs i polakows film?
-
Eftersom det är Teahupoo så passar jag på att lägga in en klassiker. Samma plats, fem år sen. Den vågen brukar ju anses som nån slags rekord för stället ifråga.
-
japp det är samma ställe som i polakows film.
han får ju på huvet där vilket inte verkar så kul.. -
Samma ställe men det är ju inte samma bilder, det här är ju bara nå’ra veckor se’n och JP kör ju på 2006-prylar. Helt otroligt att dom kan vindsurfa den vågen! Det är väl bara Jason och nu Robert T som har testat det tror jag.
Irie Man
-
Shit det var en smooth våg… ytan är ju nästan helt spegelblank… inga problem och surfa där ju … 😉
/Robert
-
Svar till:
Fan vad nice!
Ser ju ut som han åker på en glasskiva!
[/ QUOTE ]
Absolut. Vill man se mer av den vågen så finns hela filmsekvensen från Lairds sanslösa åk bland annat i filmen Riding Giants.
Fan, jag börjar känna mig tjatig. Jag har nog rekommenderat rullen för många gånger nu, men se den, den är kanon! Okej, det är smygreklam för Laird och Greg Noll, men det kan jag ta.
Logga in för att svara.