Senaste nytt Forums Övriga Off Topic feta bilder!

  • henke201

    Medlem
    30 november, 2005 vid 19:47

    Svar till:


    krävs nog en naturare eller teknikare, eller bara en allmän nörd för att skratta åt sånt. å det roliga är aldrig själva skämten, det är att man drar dom. lite tragekomiskt.
    iallafall så kunde jag inte låta bli att slänga upp en bild från habo när jag performar en “ass-drag”.
    jag vill poängtera att det faktiskt är lika platt i verkligheten som på bilden.

    [/ QUOTE ]

    Varför har jag aldrig sett dig göra en sånhär Alex? Verkar ju hur bra som hellst! Kanske ska lägga in en bild på mina gippar/kastfall?

  • hakman

    Medlem
    7 december, 2005 vid 16:39

    Svar till:


    suck, snälla jonaish sluta förpesta mitt liv! är väl bättre att du målar en fin vindsurfingbild du som verkar kunna rita? ta bort de jäkla gummitarzangrejorna.

    här kommer ett försök till att styra upp tråden igen, en bild från fiskebäck med några av mina surfkompisar, kan ni gissa vilka de är?

    [/ QUOTE ]

    Haha,
    Det e Nicke med grönt segel, och Kelso som delayar framåtar uppochner. Kalle i bilen förövrigt.

  • jonaish

    Medlem
    8 december, 2005 vid 07:53

    kan ingen fixa en bra vinter bild i paint grin.gif

  • sinclair

    Medlem
    8 december, 2005 vid 14:00

    Lika som bär

  • jonaish

    Medlem
    10 december, 2005 vid 09:35

    visst vettu grin.gif ChrilleCarlsjö har inspererat(vetti fan hur de stavas) mig..

  • drakglenn

    Medlem
    13 december, 2005 vid 10:09

    Hehehe Jonaish gubbar väcker minnen, författare till bökerna med dessa “gubbar” är Ole Lund Kirkegaard, fick många goa skratt av hans barnböcker…

    //Glenn

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic feta bilder!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.