Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › feta bilder!
-
Svar till:
krävs nog en naturare eller teknikare, eller bara en allmän nörd för att skratta åt sånt. å det roliga är aldrig själva skämten, det är att man drar dom. lite tragekomiskt.
iallafall så kunde jag inte låta bli att slänga upp en bild från habo när jag performar en “ass-drag”.
jag vill poängtera att det faktiskt är lika platt i verkligheten som på bilden.[/ QUOTE ]
Varför har jag aldrig sett dig göra en sånhär Alex? Verkar ju hur bra som hellst! Kanske ska lägga in en bild på mina gippar/kastfall?
-
Svar till:
suck, snälla jonaish sluta förpesta mitt liv! är väl bättre att du målar en fin vindsurfingbild du som verkar kunna rita? ta bort de jäkla gummitarzangrejorna.
här kommer ett försök till att styra upp tråden igen, en bild från fiskebäck med några av mina surfkompisar, kan ni gissa vilka de är?
[/ QUOTE ]
Haha,
Det e Nicke med grönt segel, och Kelso som delayar framåtar uppochner. Kalle i bilen förövrigt. -
visst vettu ChrilleCarlsjö har inspererat(vetti fan hur de stavas) mig..
-
Hehehe Jonaish gubbar väcker minnen, författare till bökerna med dessa “gubbar” är Ole Lund Kirkegaard, fick många goa skratt av hans barnböcker…
//Glenn
Logga in för att svara.