Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › feta brädor!!!
-
feta brädor!!!
Publicerad av ric på 15 september, 2006 vid 22:08så va det dax att spöa spleene och flydoor, detta görs enklast med en såg, skruv och stora bitar plywood. =)
tokgrymma bädor med byrå delux handdtag!
zo0 svarade 18 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Plydoor altså!? Fan va feta! Med det handtaget går dom inte loss på under åtta papp eller? 😀 Har ni lite dåligt med vind där uppe? :smirk:
-
Tja!
Ska bli mycket kul och testa dem och se om de håller! Gör de det så är det riktigt skönt att veta att man får en lika bra bräda för 200kr som en för 4000-5000kr!
Bara att invänta lättvinden!
Magnus
-
Soft Grabbar!!!
Jävligt fräsha brädor!!!
En annan vägrar dock att köra Lightwind, nej då är det groundboard som gäller det smäller hårdare 😀Och kom ihåg: ”Det är bara coola killar som surfar i kalla norr, många är de söderbröder som allt för ofta blir över”
former: Gefle Kiteboarding Association, numera nästan 08 -
Tja Darkrider!
Det var ju du som grundade Gefle Ligthwind Association och måste vara en av sveriges hårdaste kite snubbar. Inte alla som kör utan handskar i november?!
/Erlands -
Ric och Pixo!
Nyfiken på om det blev någon åkning idag med era nya super brädor?/Erlands
-
Nu är min spleene bräda äntligen testad och jag är mer än nöjd med resultatet. Tog höjd hur lätt som helst och den gick riktigt fint i vattnet. Skönt at veta att jag inte behöver köpa en dyr lättvindare då den här funkade minst lika bra.
/Erlands
Logga in för att svara.