Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fetaste bilden från stormen på Jonas!
-
Fetaste bilden från stormen på Jonas!
Publicerad av hbgsurfer på 1 november, 2006 vid 21:21Här kommer en modig kille ca 28 m/s….
MVH//Marcel Kitesurfare som inte fick den här dagen*ler*
kelso svarade 18 år, 4 månader sedan 16 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
HBGSurfer wrote:Här kommer en modig kille
Underbar bild!
Men var är nämnda kille? Är det svarta i nedre delen av bilden delar av en lekamen iklädd neopren?
-
fredrik.ygge wrote:HBGSurfer wrote:Här kommer en modig kille
Underbar bild!
Men var är nämnda kille? Är det svarta i nedre delen av bilden delar av en lekamen iklädd neopren?
Jepp det är det*ler*
-
Skön bild men vart tog vindsurfaren vägen? ser bara utustningen flyga fett 😀
-
Bra bild Marcel:cool2:
Super nice att se det i verkligheten.
Brädan flög nog 100meter downwind:grin: -
Bra bild Marcel:cool2:
Super nice att se det i verkligheten.
Brädan flög nog 100meter downwind:grin: -
Militären wrote:Skön bild men vart tog vindsurfaren vägen? ser bara utustningen flyga fett 😀
Man ser en svart prick nere till höger om brädan. Förstorar man bilden så ser man att det är en snubbe som ligger ner.
Stenskön bild! -
Haha, eftersom det är jag som är på bilden kan jag upplysa om att jag fick simma en bra stund!
Det var på Ringenäs när det blåste som värst i fredags.
-
Haha, nice!
Du hade inte landat ännu eller hur, bilden ser ut o vara tagen precis innan du brassar i spa´t.Härligt!
-
Nä, inte landat och knappt lämnat vattnet heller 😀 Prylarna slets ur nävar/händer och stack långt.
-
Riktigt snygg bild. Du har den inte i bättre kvalitét? Vill ha den som skrivbordsunderlägg… (passar perfekt när man ska dra igång någon tråkig presentation)
-
bananen wrote:Nä, inte landat och knappt lämnat vattnet heller 😀 Prylarna slets ur nävar/händer och stack långt.
Aaah, därav ”crawl”-positionen redan i luften. Börjar alltså simma innan du träffar vattenytan. Känner igen det där. Har du något namn på tricket?
Logga in för att svara.