Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › fetaste (proffs)filmerna?
-
fetaste (proffs)filmerna?
Publicerad av anonym-anvandare på 14 februari, 2005 vid 22:55Behöver lite inspiration nu när snön viner runt knuten.
Tips på filmer med de största vågorna, galnaste åkarna(& skönaste tjejernafrån ställena runt om på klotet med evig sommar…?
anonym-anvandare svarade 20 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
här kommer lite tips på fina surfrullar.
…..Biggest Wednesday.TK7: The Kill Seven .Billabong Odyssey.2003/2004 Mavericks Surf Contest . AKA: Girl Surfer.Liquid Thunder At Jaws.Step Into Liquid.Riding Gaints. Straped.för inspiration ska du självklart ha endless summer 1 och 2.
där har du en stund i tv-soffan. -
min favvo film är faen Shelter…ruskigt skön stämning i hela filmen enligt mej.
Big wednesday är ju en spelfilm men riktigt skön..om man vill ha sjysta brudar så kolla Roxy Learn to surf now eller blue crush. fina båda två..:) -
Fyller på med September sessions, Thicker than water och Crossing the line.
-
Svar till:
Behöver lite inspiration nu när snön viner runt knuten.
Tips på filmer med de största vågorna, galnaste åkarna(& skönaste tjejernafrån ställena runt om på klotet med evig sommar…?
[/ QUOTE ]
vill du ha lite mindre action och mer vackra filmklipp så kan jag rekomendera ”In god´s hand”! http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&nav=941&nav_genre=941&page=product&prod=89989
-
sen finns det två riktigt sköna äldre rullar morning of the earth, crystal voyager. som e två sköna 70tals rullar.
båda dessa rullar e classico enligt mig.
Logga in för att svara.