Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fetaste Tricket För stunden!?
-
Fetaste Tricket För stunden!?
anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 19 Medlemmar · 55 Svar
-
Hehe… Nu har jag konstaterat att ett av de sjukaste grejer jag har sett finns i “Windsurfing” Nr(återkommer). Tricket heter “Gutter” eller “Gutter Flip” och ser ut som en blandning mellan shuv-it och cheeseroll. Tänk er hur en riktigt f-e-t shuv-it skulle se ut om man blandade in en underlig upp o ner vänd table-top med en backloop så har ni den. Ska försöka ordna fram bildsekvensen på den men det kommer nog ta en stund eller två. Tills dess så är det nog den sjukaste roteringen jag har sett på w-surf….
Inget man drar på Stora Värtan imorrn iaf…Ha d gott!
-
Nicht. Inte Lidingö men jag brukar surfa i närheten i det FIIIINAAA vattnet mellan Djursholm o Lidingö
Bor i Stocksund, och surfar på Värtan från badplatsen “Barracuda” eller Näsby P, eller Viggbyholm. Sen ibland blir det lite utflykter mot fetare vågor…Surfar om det blåser på Stora Värtan från näsby imorrn. Ses där kanske?
Tjingelimorrs o ha d gott. BLÅS!
-
låter lite invecklat det där med gutter flip men det blir tufft o se den om man nu kommer att få göra det!
O tabi ingen fara inte är jag otrevlig inte jag bara retas lite med lidingö pojken!
tjo påre! -
stora värtan kommer äga imorrn!! tror jag ska dit om det blåser bra!! det va längesen man fick sig ett surf! då kommer ni få se mig göra gutterflip..! INTE!!!!
Mr_wave, jag ska läxa upp dig sedan angående attityden, ok?
-
tabletop into cheeseroll, fruitloop om jag minns rätt är också rätt hårt… tror goya gör en i sin film, gc sekvensen…
faan, jag vill ha lite vind snart… -
Nik Baker drog en sån oxå i Down The Line om inte JAG minns snett
Ha d gott! Nu drar jag till Värtan o kollar läget
-
Som sagt är flaka, aireal off the lip och 360wave oerhört sköna trick att bara sitta och glo på!!!
-
de flesta tricken är ju sköna att kolla på i.o.f…..särskilt på vintern när man inte kan surfa själv…..
-
Jag tycker generellt rätt illa om att titta på freestyle filmer. Bara spocktävlingar… Dock finns det undantag i freestyle numera… Grubby, i högfart och med bra flow, ser grymt ut… samma gäller flaka mer eller mindre… The Clock är grym, så jävla invecklad… Ingen som sett den på video än?
-
Den här är ny och rätt cool! T-Bone: http://www.windsurfen-lernen.de/mpg/move-tbone(320×240).mpg
Switch stance forward into vulcan. -
jävlar va sjyst…..menblir det verkligen forward into volcano?
kanske blir det ändå…..ruskigt tufft i.a.f… -
Tung switch stance forward, men han landar ju knappast som i en vulcano. Nytt trick? Samma sak med spinner, jag tycker bara det är en variant av forward.
-
Spinner är ju en blandning mellan wymaroo och framåt väl? Så tycker jag det ser ut som.
Logga in för att svara.