Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fetaste Tricket För stunden!?

Taggad: ,

• calle_b

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 19:23

Hehe… Nu har jag konstaterat att ett av de sjukaste grejer jag har sett finns i “Windsurfing” Nr(återkommer). Tricket heter “Gutter” eller “Gutter Flip” och ser ut som en blandning mellan shuv-it och cheeseroll. Tänk er hur en riktigt f-e-t shuv-it skulle se ut om man blandade in en underlig upp o ner vänd table-top med en backloop så har ni den. Ska försöka ordna fram bildsekvensen på den men det kommer nog ta en stund eller två. Tills dess så är det nog den sjukaste roteringen jag har sett på w-surf….
    Inget man drar på Stora Värtan imorrn iaf… wink.gif

Ha d gott!

• anders_hoffman

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 20:09

Stora värtan? kommer du från lidingö???
    shocked.gif

• calle_b

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 20:47

Nicht. Inte Lidingö men jag brukar surfa i närheten i det FIIIINAAA vattnet mellan Djursholm o Lidingö wink.gif
    Bor i Stocksund, och surfar på Värtan från badplatsen “Barracuda” eller Näsby P, eller Viggbyholm. Sen ibland blir det lite utflykter mot fetare vågor…

Surfar om det blåser på Stora Värtan från näsby imorrn. Ses där kanske?

Tjingelimorrs o ha d gott. BLÅS! grin.gif

• ove226

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 21:56

låter lite invecklat det där med gutter flip men det blir tufft o se den om man nu kommer att få göra det! smile.gif

O tabi ingen fara inte är jag otrevlig inte jag bara retas lite med lidingö pojken!
    tjo påre!

• tabi

Medlem
    5 oktober, 2002 vid 22:39

stora värtan kommer äga imorrn!! tror jag ska dit om det blåser bra!! det va längesen man fick sig ett surf! då kommer ni få se mig göra gutterflip..! INTE!!!! blush.gif

Mr_wave, jag ska läxa upp dig sedan angående attityden, ok? grin.gif

• ola_p

Medlem
    6 oktober, 2002 vid 08:17

tabletop into cheeseroll, fruitloop om jag minns rätt är också rätt hårt… tror goya gör en i sin film, gc sekvensen…
    faan, jag vill ha lite vind snart… frown.gif

• calle_b

Medlem
    6 oktober, 2002 vid 09:39

Nik Baker drog en sån oxå i Down The Line om inte JAG minns snett wink.gif

Ha d gott! Nu drar jag till Värtan o kollar läget

• anders_hoffman

Medlem
    7 oktober, 2002 vid 20:00

Tycker iofs att flaka är jävligt grym

• anders_hoffman

Medlem
    13 november, 2002 vid 19:23

Som sagt är flaka, aireal off the lip och 360wave oerhört sköna trick att bara sitta och glo på!!!

• ove226

Medlem
    14 november, 2002 vid 08:43

de flesta tricken är ju sköna att kolla på i.o.f…..särskilt på vintern när man inte kan surfa själv…..

• ola_p

Medlem
    14 november, 2002 vid 15:38

Jag tycker generellt rätt illa om att titta på freestyle filmer. Bara spocktävlingar… Dock finns det undantag i freestyle numera… Grubby, i högfart och med bra flow, ser grymt ut… samma gäller flaka mer eller mindre… The Clock är grym, så jävla invecklad… Ingen som sett den på video än? smile.gif

• oscar

Medlem
    15 november, 2002 vid 08:22

Den här är ny och rätt cool! T-Bone: http://www.windsurfen-lernen.de/mpg/move-tbone(320×240).mpg
    Switch stance forward into vulcan.

• ove226

Medlem
    15 november, 2002 vid 12:10

jävlar va sjyst…..menblir det verkligen forward into volcano?
    kanske blir det ändå…..ruskigt tufft i.a.f… grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 november, 2002 vid 14:32

Tung switch stance forward, men han landar ju knappast som i en vulcano. Nytt trick? Samma sak med spinner, jag tycker bara det är en variant av forward. frown.gif confused.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 november, 2002 vid 12:06

Spinner är ju en blandning mellan wymaroo och framåt väl? Så tycker jag det ser ut som.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fetaste Tricket För stunden!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.