Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fets 8/9 Malmööööö

• krillan82

Medlem
    10 september, 2007 vid 20:52

Kalle du hänger med till sun tropez i helgen va. Farssan lånar ut villan igen. Men snälla krocka inte fler ferraris nu.

• tetras

Medlem
    10 september, 2007 vid 20:55

@Krillan82 413551 wrote:

Man behöver inte ha en 18kvm för att bli lättriggad.

Pröva en gång till så kanske det går fram genom dimman. Som en ledtråd så tillåter inte den svenska gramatiken att man använder tre bokstäver av samma sort i en följd. Å andra sidan så kanske du försöker vara rolig och då måste jag vidhålla att assossiationen var inte helt oäven även om den är lite sent påtänkt.

• krillan82

Medlem
    10 september, 2007 vid 20:58

@tetras 413565 wrote:

Pröva en gång till så kanske det går fram genom dimman. Som en ledtråd så tillåter inte den svenska gramatiken att man använder tre bokstäver av samma sort i en följd. Å andra sidan så kanske du försöker vara rolig och då måste jag vidhålla att assossiationen var inte helt oäven även om den är lite sent påtänkt.

Nää min data är lite knepig, råkade spilla ut ett par flaskor dompa på den. Men de e lugnan. pappa köper ny ju

• christian12345

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:02

Vet nu inte ens riktigt vad jag gör i den här tråden, men i alla fall – den här kan man ju inte riktigt missa…

tetras;413565 wrote:
    [..]tillåter inte den svenska gramatiken [..]

Hehe… Som vi alla vet så finns det inget som är så lätt som svensk gramatik…

*virvel*

• johanw

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:04

@tetras 413565 wrote:

ge dig nu! kan man inte flytta Tetras till offtopic??:crazy:

• skotten

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:04

ALOHA! hahaha Tetras 0/ Rest of the World 1

• krillan82

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:06

Vadå offtopic. Finns ju aftonbladets chatt.

Nä men va fan nu går jag å lägger mig

• tetras

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:08

@skotten 413576 wrote:

ALOHA! hahaha Tetras 0/ Rest of the World 1

Sorry skotts man, you are a part of the game so you don’t qualify as a referee.

• tetras

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:12

@Krillan82 413582 wrote:

Vadå offtopic. Finns ju aftonbladets chatt.

Nä men va fan nu går jag å lägger mig

Ett gott initiativ, tack.

• krillan82

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:14

@tetras 413586 wrote:

Ett gott initiativ, tack.

ja jag vet och du borde fan inte ens stigit upp i morsse

• tetras

Medlem
    10 september, 2007 vid 21:32

@Krillan82 413589 wrote:

ja jag vet och du borde fan inte ens stigit upp i morsse

Sov gott så kanske du vaknar upp lite snällare imorgon.

• skejtar_henke

Medlem
    10 september, 2007 vid 22:22

@Luuddee 413531 wrote:

rätt synd om dej som bara får kolla på bilderna och inte får komma o va med på festerna

Det är skitkul med en avundsjuk medålders man som inte får vara med och är bitter. kan det bli mer kul…hahaha

• edorf

Medlem
    10 september, 2007 vid 22:29

henke ska du med och skejta imorgon ?

• tetras

Medlem
    11 september, 2007 vid 08:23

@skejtar_henke 413620 wrote:

Det är skitkul med en avundsjuk medålders man som inte får vara med och är bitter. kan det bli mer kul…hahaha

Saliga äro de okunniga som lever i tron om utopia i utkanten på verkligheten.

• krillan82

Medlem
    11 september, 2007 vid 11:15

haha det ät ju inte vi som hoppar 5m i 3m/s. Vem är det som lever i utkanten av verkligheten. Tetras snälla kan du bara ge upp nu. du har fan lyckats reta upp de flästa här inne. Du måste verkligen vara nöjd med ditt liv.

Sida 10 av 18

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fets 8/9 Malmööööö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.