Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fets 8/9 Malmööööö
-
Jag vet inte vem tetras är, men jag undrar vad ni andra håller på med och har några relaterade frågor.
Ni kallar honom fitta, gnäller på hans ålder, blandar in hans fru, hans sexliv och frågar efter hans adress. Varför? Frågan om adressen – ska det dessutom ses som et förtäckt hot?
Vad försöker ni uppnå? Bra surfstämning? Trevlig atmosfär som vi kan ta med oss till stranden? Ökad försäljning av EH-drakar? Lära känna lite soul-surfare?
Annat?
Så mycket tid som ni spenderar måste ju tyda på att det är viktigt.Det kan gott vara så att tetras inte har något att komma med, men av vad jag kommer ihåg av när jag började skriva här på Steffo, så fick jag veta att jag skulle åka till Vomb. Tack.
När jag skojade om skåningar så fick jag meddelanden från er med bland annat ”Dö, jävla bög”. Tack.
Ja just; vi kanske ska komma ihåg att påpeka vad som hände när jag försökte rädda en annan ny kajtare i Skåne från att åka till Vomb: jag fick det ultimata Steffoianska bad-cred man kan få: Röda aloha-pluppar där det står att det är hemligt! Tack.Så, alla tetras-antagonister; vad är er plan? När ni har hans address och har haft den här tråden längs upp på kite-konfen i två månader – vad ska ni då göra med era segrar?
Christian
-
@christian12345 414552 wrote:
Jag vet inte vem tetras är, men jag undrar vad ni andra håller på med och har några relaterade frågor.
Ni kallar honom fitta, gnäller på hans ålder, blandar in hans fru, hans sexliv och frågar efter hans adress. Varför? Frågan om adressen – ska det dessutom ses som et förtäckt hot?
Vad försöker ni uppnå? Bra surfstämning? Trevlig atmosfär som vi kan ta med oss till stranden? Ökad försäljning av EH-drakar? Lära känna lite soul-surfare?
Annat?
Så mycket tid som ni spenderar måste ju tyda på att det är viktigt.Det kan gott vara så att tetras inte har något att komma med, men av vad jag kommer ihåg av när jag började skriva här på Steffo, så fick jag veta att jag skulle åka till Vomb. Tack.
När jag skojade om skåningar så fick jag meddelanden från er med bland annat ”Dö, jävla bög”. Tack.
Ja just; vi kanske ska komma ihåg att påpeka vad som hände när jag försökte rädda en annan ny kajtare i Skåne från att åka till Vomb: jag fick det ultimata Steffoianska bad-cred man kan få: Röda aloha-pluppar där det står att det är hemligt! Tack.Så, alla tetras-antagonister; vad är er plan? När ni har hans address och har haft den här tråden längs upp på kite-konfen i två månader – vad ska ni då göra med era segrar?
Christian
Christian, bläddra tillbaka i den här tråden och kolla vem som kallar vem för vad.. i en tråd om en fest han inte ens var med på.
-
Det var han som börja. Håller med om att man inte behöver kallt folk för namn eller så. Rätt lågt från båda håll. Men jag ska säga äligt att jag tom blocka honom för att jag inte orkar läsa hans skit. Så slipper jag honom och även ett par andra. Men jag tycker att han satt sig själv i den situvation han är i.. De Häär kom ju inte från ingenstans..
-
@christian12345 414552 wrote:
Annat?
Christian
@skejtar_henke 414603 wrote:
Det var han som börja. Håller med om att man inte behöver kallt folk för namn eller så. Rätt lågt från båda håll. Men jag ska säga äligt att jag tom blocka honom för att jag inte orkar läsa hans skit. Så slipper jag honom och även ett par andra. Men jag tycker att han satt sig själv i den situvation han är i.. De Häär kom ju inte från ingenstans..
Jag tycker det här summerar situationen rätt bra om jag nu skall försöka komma med ett alvarligt inlägg för en gångs skull.
Utan att sprida allt för mycket skit runt omkring mig så var det liknande erfarenheter som christian12345 hade som triggat min attityd till vissa medlemmar på det här forumet, sen har det ena let till det andra (som det så lätt brukar) när vissa andra blivit upprörda utan att ha hela historien klart för sig. Men trots allt, när något verka vara fullständigt vansinnigt så brukar det också vara så och då får man helt enkelt ta budskapet för vad det faktiskt är och inte hetsa upp sig allt för mycket ”deep down”.
Jag tror också Pjotter har rätt som menar att många av er är trevliga och goa killar som har en gemensam passion för den sport som vi alla gillar.
Jag vet inte om jag skall se fram emot den dag när någon av er faktisk kommer underfund med vem jag är när vi kitar tillsammans i Habo, vilket fall som helst så blir det säkert intressant.
Nu har jag faktiskt som omväxling försökt att vara uppriktig och positiv så nu får vi se hur det går.
Ha det bra alle samman, vi ses på stranden.
-
@tetras 413565 wrote:
Pröva en gång till så kanske det går fram genom dimman. Som en ledtråd så tillåter inte den svenska gramatiken att man använder tre bokstäver av samma sort i en följd. Å andra sidan så kanske du försöker vara rolig och då måste jag vidhålla att assossiationen var inte helt oäven även om den är lite sent påtänkt.
Som jag sagt vid ett tidigare tillfälle, ska du klaga på grammatik så håll koll på din egen först, särskilt stavning då. Intressant stavning på associera och grammatik är med två m.
-
@SkånePaul 414652 wrote:
Som jag sagt vid ett tidigare tillfälle, ska du klaga på grammatik så håll koll på din egen först, särskilt stavning då. Intressant stavning på associera och grammatik är med två m.
Det skönt att hitta någonting att hacka på, eller hur? Men jag bjuder på det.
-
han säger bara sanningen… Tråkit att du inte vågar säga vem du är då. Själv står jag för vem jag är och vad jag tycker
-
@tetras 414664 wrote:
Det skönt att hitta någonting att hacka på, eller hur? Men jag bjuder på det.
Jag hackar inte, bara upplyser. Se det som att du lärt dig något nytt idag.
Men om jag ska hacka så hade jag aldrig i hela mitt liv skrivit något sådant utan att vara 100% säker på min egen stavning, blir ju så fel annars.
-
HAHAHA this is awesome I actually had to unblock tetras to read his post.
Firstly, if you think you can find 3m waves in Vombsjön then you deserve to go there and find out you cant.
Secondly, I dont care if noone buys EH
Thirdly, Tetras has had many firendly PM’s from me, I do think slandering my professional reputation was a bit close to the line, but I am a nice dude, and let it slide.
Fourthly, anyone that is offended by being called a fitta and cant laugh it off, is one.
This is Steffo, its fun, its not serious, just like being on the water should be, Didnt you all come in here to read funny shit? dont tell me you guys are still expecting to find something about the party in this thread!” HAHAHA Bring on the Drama, we need someone to replace Jonaish since we all discovered he is just as nice a dude as the rest of us.
Oh by the way stoffe, I still have your supenders here from the other night, thanks for the great sex.
-
@skotten 414767 wrote:
HAHAHA this is awesome I actually had to unblock tetras to read his post.
Firstly, if you think you can find 3m waves in Vombsjön then you deserve to go there and find out you cant.
Secondly, I dont care if noone buys EH
Thirdly, Tetras has had many firendly PM’s from me, I do think slandering my professional reputation was a bit close to the line, but I am a nice dude, and let it slide.
Fourthly, anyone that is offended by being called a fitta and cant laugh it off, is one.
This is Steffo, its fun, its not serious, just like being on the water should be, Didnt you all come in here to read funny shit? dont tell me you guys are still expecting to find something about the party in this thread!” HAHAHA Bring on the Drama, we need someone to replace Jonaish since we all discovered he is just as nice a dude as the rest of us.
Oh by the way stoffe, I still have your supenders here from the other night, thanks for the great sex.
Wööördd! Fast fitta är ju bland de finaste ord som finns. Jag kan tänka mig att bli kallad fitta på heltid.
-
”To be a Pussy”, amazing how that has got stoked to peoples mind, I wonder how many besides the Scots man that would have reacted if I instead wrote “to be a wanker” or “to be a tosser” that more or less have the same meaning.
-
Jag har faktiskt kitat med Tetras för länge sen, back in the days med Björn Smedman, jag hyser inget agg! Var inte du polare med Niklas Rudefelt (foto nicke) ?
Logga in för att svara.