Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fets 8/9 Malmööööö
-
@Luuddee 415909 wrote:
but scotty you are not going on partys anyway…
Hey, I go to parties…. I just don’t choose to get all fucked up like the young ones…
If you start to go places without the wife so we can misbehave… I will get a few down me and put my tartan on for you all.
-
jag skulle kunna tänka mig att festa till det lite! förresten schysst hemsida ni har grabbar!
-
@A-Bay Surfergirl 416167 wrote:
jag skulle kunna tänka mig att festa till det lite! förresten schysst hemsida ni har grabbar!
menar du habolocals? då måste du bara se http://www.habolocals.blogg.se. har iof inte blivigt uppdaterad på länge men den e mycket intresant i alla fall.
-
hahaha yeah stunning pics.
If ya can get down from varberg I am sure we will sort out somewhere for you to crash out.
This weekend then lads?
-
Uppdatering angaende festen hemma hos mig:
Eventuellt kommer jag inte hem som planerat pa tisdag. Men min granne har nyckeln, sa bara ring pa dar och halsa fran mig sa ar det lugnt. Det blir ju lite probs med min utlovade spritleverans. Sa om jag inte kommer, ga bara till Systemet pa Varnhemstorget och halsa fran mig… jag har konto dar.
Anledningen till att det har blivit strul ar att jag har fatt ett pris satt pa mitt huvud av de lokala knarklangarna har i Cumbuco. Sa eventuellt sa kanske jag blir lonnmordad.
Allt for att en norrman inte vet vem och vilka man skall alliera sig med.
Sa passa er for dem…. norrman och lokala knarklangare alltsa. -
gött eddie ja flyttar in sålänge o sätdar tills du kommer hemm och om du inte kommer hem så ska ja ta hand om katten till dej.. ha d bra
-
För er skulle skall jag försoka ta mig hem levande… Det blir ju inte lika kul om inte jag ar med…
Det galler aven angaende ditt eventuella arv Krille -
Om jag känner Eddie. Så har han konto på brudar med.
-
@Eddie 416250 wrote:
För er skulle skall jag försoka ta mig hem levande… Det blir ju inte lika kul om inte jag ar med…
Det galler aven angaende ditt eventuella arv Krille>Vil du ta med deg en fisk oxå, från brasilien! Jag har hört at brasilfisk inte luktar, det måste testas, elllllllller?
-
Jaha så du ska vara med på festen. Ja men det går nog att lösa. tror där finns plats i din lgh för en till
-
@kamikazekiteren 416356 wrote:
>Vil du ta med deg en fisk oxå, från brasilien! Jag har hört at brasilfisk inte luktar, det måste testas, elllllllller?
haha heres a joke, how do you sink an norwegian submarine?
-
hahahahaha 🙂 you like my Latin in the other thread tetras? – vidi vici veni.
Logga in för att svara.