Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fets 8/9 Malmööööö
-
hahaha, fan va gutt med pics moderaternas talesman patricool!
Den största Araben på festen hette… Ibraishim Jinäscho Abdallaish
-
sorry ja inte kunde komma igår 🙁 .. men det hade sina skäl…
-
jag var tyvär i Norge. Tråkigt at gå miste om årets partaij! Håppas ni hadde kul!
-
@tetras 412563 wrote:
Sköt er nu bratz, ni behöver inte göra er förtjänta av ert rykte på vaje fest ni hamnar på. Å andra sidan vad kan ge mer utrymme för fet ös och ”trash behaviour” än när värden själ
v tillhör “the inner circle” eller skall man inte leva som man lär?Mu får du fan ge dig. Bratz. Ingen av dessa killar är ju inte i närheten av det utrcket. Men visst är vi duktiga på att dricka sprit. Men du får lära dig att håll isär begreppen
-
@skejtar_henke 413162 wrote:
Mu får du fan ge dig. Bratz. Ingen av dessa killar är ju inte i närheten av det utrcket. Men visst är vi duktiga på att dricka sprit. Men du får lära dig att håll isär begreppen
Du är bara avundsjuk Henke penke!
-
@Krillan82 412908 wrote:
Tackar för alla fina presenter tråkigt att grannens polare snode allt bara.
Han snodde fan min gin också det jävla aset tur att man hann dricka upp det mesta. Tack för en grym fest.
Hoppas du har kvar presentkortet i varje fall. -
japps presentkortet ligger i säkert förvar. Men värre är med mina bilnyklar. har vissa mistankar att grannens kära polare har snott dom ARGH… men dom kommer kanske fram.
Tack så mycket Henke. jag måste fan säga att du missade århundradets fest.
-
Avundsjuk på att ni fick dricka sprit är jag inte .. För jag hinka i mig själv en hel del. Men avundsjuk för att jag missa det är helt rätt.
-
Anklagar ABSOLUT inte någon av mina gäster, men om någon råkade få en saab nykel med två små nyklar med sig hem eller i nån jacka eller någott så är dom mina. Men som sagt anklagar ingen er.
Sannolikheten är ju större att grannen har snott dom eller att jag helt enkelt själv har slarvart bort dom på fyllan å villan.Har föresten en st EH-kitelina 27m såm någon lämnade kvar här i lördags.
-
Årets mest upphasade fest, hmmmmm. Av bilderna att döma ser det MYCKET städat ut, ja trodde att där var lite mer ös i er. Hadde ni nåt roligt eller blev det inte bättre än så här?
Då måste jag säga att bilderna från Henkes fest såg bättre ut.
Logga in för att svara.