Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fets 8/9 Malmööööö
-
@tetras 413514 wrote:
Årets mest upphasade fest, hmmmmm. Av bilderna att döma ser det MYCKET städat ut, ja trodde att där var lite mer ös i er. Hadde ni nåt roligt eller blev det inte bättre än så här?
Då måste jag säga att bilderna från Henkes fest såg bättre ut.
rätt synd om dej som bara får kolla på bilderna och inte får komma o va med på festerna
-
Aaa men alla var lite slitna efter en vecka i sun tropez. Dom bilderna visar jag inte här på detta forum!
-
@tetras 413514 wrote:
Årets mest upphasade fest, hmmmmm. Av bilderna att döma ser det MYCKET städat ut, ja trodde att där var lite mer ös i er. Hadde ni nåt roligt eller blev det inte bättre än så här?
Då måste jag säga att bilderna från Henkes fest såg bättre ut.
städat o städat krille har ju inte städat färdigt ännu..
-
@Krillan82 413533 wrote:
Aaa men alla var lite slitna efter en vecka i sun tropez. Dom bilderna visar jag inte här på detta forum!
Pappa betalar?
-
sjukt va vi e brats grababr i heljen e det helrör o dompa pappa betalar
-
@tetras 413537 wrote:
Pappa betalar?
Tetras…
tror du är en total sociopat oom du inte vet vad det är så är det en person som totalt saknar socialt liv. och som inte överhuvudtaget fungerar socialt.Verkar fan som dom kriterierna stämmer in på dig.
( kan vara värt en varning av Patrikol )
-
Det har varit lite dött på forumet i kväll men nu börjar det vakna till liv med hela Bratz Pack på krigsstigen. Ni är verkligen lättriggade.:wink:
-
hahaha Tetras…. been a while since you had sex with someone under 20
-
HaHaHa det var ju inte så längesedan jag hade sex med nån under 20.
-
fan va min fassa pröjsat drakar nu hela norths 2007 sotrtiment itu nu lackar han snart vetni!
Logga in för att svara.