Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FETT!
-
Knatte
Gäst17 augusti, 2004 vid 19:25Självklart blir det raka rör och fullt tryck i camberseglet
Men skall nog ge vågbrädan och mina ännu otestade 4.0 och 4.5 NR en chans också
Får ju inte helt fastna i speedträsket… -
Är bommarna öppna till marholmen nu? I så fall blir det nog askim för min del. Fan Rambo du får ta colleman i örat och dra ned till Vbg, det var helt ok i söndags!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 augusti, 2004 vid 19:40haha..skulle nog dratt mej själv i örat den dagen, men fan!
De va så jäkla gött o köra freestyle i beerlanda den dagen så vi stannade kvar o brännde runt.
Funderade på om vi skulle åka ner lite senare efter jag fick ditt 2a SMS, men då hade vi surfat i 4timmar redan.
satte 2st vulcanos på min lilla vågis o 5.3, so jag e toknöjd mä den dagenMen till helgen finns de inget annat en en Varbergtripp!!
vettefan du, tror inte grinden e öppen..men det e shit the same, tar mej ut p åett eller annat sätt om jag så skall behöva starta från stranden längst in..
Kanske blir en Torkel beroende på hur de ser ut när jag kommer till Askim.
-
Om detta stämmer så blir det ett givet surf i Askimsviken..
Även om man grejerna får bära till stranden, för bommarna på Marholmen är tvärstängda förutom askimsbadet där det kan finnas en olåst bom.
sätter upp en surf skylt där i fall att den är öppen..
”fösta bommen till vänster över gräset mellan grisarna förbi minigolfen sen e du på stranden”Annars är det ett bra tillfälle att Wallens Aktive fixar nått så vi kan komma in
En fylld Askimsvik med surf är anledningen till att jag börja..
-
Svar till:
Är bommarna öppna till marholmen nu? I så fall blir det nog askim för min del. Fan Rambo du får ta colleman i örat och dra ned till Vbg, det var helt ok i söndags!
[/ QUOTE ]
Jag jobbar som vaktare pa askims camping pa natten i helgen….sjalvklart ser jag inga surfbilar som forsoker ta sig ut till marholmen….receptionstjejerna under dagtid kanske inte har samma instaellning dock…lycka till -
Det skulle ju va för jävligt så många bad gäster som skulle bli förbannade oj oj …
Har man en bräda på taket eller i bilen borde man väl få köra ner det är inte så ofta det blåser ren syd väst.
NE FY FAN FÖR PARAGRAFRYTTARE USCHHHHHHHHHHHHHH…
.
SÅGA AV BOMMARNA …………….
-
Ser perfekt ut!!
Ser ut att bli lite 4.0 segling, 16 m/s som mest i Varberg
/adde
-
Fan va gott!!!! Nu är jag så laddad så antingen blir det la det ingen vind alls, eller så går väl något annat åt h—ete!
-
mm, jag känner också att detta börjar bli lite för bra för att vara sant
-
Kommer gå otta bara he…te i askim snart 1 timma kvar vågorna rullar in och vinden likáså. göttttt
Nån mer som drar dit???
-
Jepp, blir askim i eftermiddag. Hur tar du dig ner sista biten? ska jag ta med bultsax???
…hehe!
-
I nödfall för man väl hoppa i vid kallbadhuset istället, men det verkar komma väldigt mycket från syd nu, så man kommer väl ligga i lä där… Hoppas bara att inte 4.4 är för stort. Fan! Man borde ha en 3.nått också!
/jeppe, som måste jobba lite till, men sen jävlar!!
-
Skaffa en A-nyckel så är problemet löst
Har hört att dom tillockmed går att köpa hos vissa låssmeder.
Logga in för att svara.