Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FETT OT: Men ändå nödvändig info

• theycallmemartin

Medlem
    4 november, 2009 vid 22:05

Körde OS X när jag köpte min macbook, blev så fruktansvärt frustrerad på att man inte kunde göra något som man va van vid, så det fick bli xp igen. Tyckte inte alls att OS X va så användarvänligt som många säger. Men då kanske jag använder min dator på ett annat sätt…

• cortex

Medlem
    4 november, 2009 vid 22:43

Humor som fan. 🙂

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=BpOvzGiheOM”]YouTube – Mac vs. PC Windows 7 vs. Mac Ad: Broken Promises[/ame]

(Jag kör XP, Vista, OsX och Linux hemma… men föredrar helt klart att jobba med OsX)

/Kaj

• davids

Medlem
    5 november, 2009 vid 03:56

Haha… fan vad tröga/smarta dem är på Apple! För att göra reklam för sin produkt gör dem istället reklam för hur DÅLIG en annan produkt är!?! Men folk går ju på det så

• gadget

Medlem
    5 november, 2009 vid 05:43
    theycallmeMartin;586859 wrote:
    Körde OS X när jag köpte min macbook, blev så fruktansvärt frustrerad på att man inte kunde göra något som man va van vid, så det fick bli xp igen. Tyckte inte alls att OS X va så användarvänligt som många säger. Men då kanske jag använder min dator på ett annat sätt…

Haha… Jag hade samma problem när jag provade vinsurfing nu i somras. Provade göra en raley2blind som jag aldrig har problem med men på vindsurfingbrädan gick det inte alls.
    Fruktansvärt frustrerande så jag gick tillbaka till kitingen.

• yann

Medlem
    5 november, 2009 vid 06:26

Finns ju en del här på forat som kör samma taktik 🙂

• blackadder

Medlem
    5 november, 2009 vid 06:47

Ett operativsystem skall vara snabbt, mångsidigt och gratis. Var det inte Churchill som sa det? Tänk att han hade koll på linux redan då…

• skanepaul

Medlem
    5 november, 2009 vid 07:34
    theycallmeMartin;586859 wrote:
    Körde OS X när jag köpte min macbook, blev så fruktansvärt frustrerad på att man inte kunde göra något som man va van vid

hahaha om du varit van vid OSX då?? hahaha 🙂

• haze

Medlem
    5 november, 2009 vid 11:34
    Blackadder;586894 wrote:
    Ett operativsystem skall vara snabbt, mångsidigt och gratis. Var det inte Churchill som sa det? Tänk att han hade koll på linux redan då…

Helt rätt. Linux är ju allt det där 😛 Nästa utan virus oxå va?

• kvabbso

Medlem
    5 november, 2009 vid 12:22

Fan bara det börjar blåsa snart, vem bryr sig???
    Vilket är bäst Aftonbladet eller expressen
    Ps3 eller Wii
    Volvo eller Saab

Förresten tänk på att….http://www.pajamadeen.com/foreign-policy/iraq/best-and-worst-career-moves-of-the-week

• haze

Medlem
    5 november, 2009 vid 12:29

Det blåser ju massa 😉 Ta dig över på andra sidan kusten bara eller till Danmark…

• kvabbso

Medlem
    5 november, 2009 vid 12:34

Bjuder du på kaffe då?

• haze

Medlem
    5 november, 2009 vid 12:35

japp det gör jag…

• kvabbso

Medlem
    5 november, 2009 vid 12:36
  • haze

Medlem
    5 november, 2009 vid 12:41

Hahahhahahah japp jag bjuder in resten av bandet 😉

• blackadder

Medlem
    5 november, 2009 vid 18:16
    Haze;586933 wrote:
    Helt rätt. Linux är ju allt det där 😛 Nästa utan virus oxå va?

Japp! Och så länge folk köper skit från pyttemjuk så finns det inga incitament till att göra virus till linux heller (vilket också tydligen är svårt). Keep up the good work Microsoft!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FETT OT: Men ändå nödvändig info

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.