Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FETT OT: Men ändå nödvändig info

• blackadder

Medlem
    5 november, 2009 vid 18:19

Och… skulle man känna sig tvungen att köra win-apps så finns ju alltid wine. Vet ej hur denna emulator hanterar grafikprogram men ge mig 100 000 sourra så blir jag din guineapig!

• sourra

Medlem
    5 november, 2009 vid 21:15

Du kan få tre öl, räcker det?

• roland

Medlem
    5 november, 2009 vid 21:30

deamontools funkar inte på min????

• blackadder

Medlem
    5 november, 2009 vid 22:15
    sourra;587051 wrote:
    Du kan få tre öl, räcker det?

3 årsförbrukningar öl räcker.

• sourra

Medlem
    5 november, 2009 vid 22:16

Då blir det billigare att hosta upp 100K

• blackadder

Medlem
    6 november, 2009 vid 05:43

Japp japp.

• kitelife

Medlem
    6 november, 2009 vid 10:27

hur får man detta fantastisk program då :tongue: köper det av pyttemjuk för flera tusen? nej tack… några andra förslag? nerladdning – crack – torrent – är det samma tradiga licens koll…

Fresten funkar partition magic i ”7” ? så man kan göra en ny partition och sen ta bort ”vista” partitionen när man är nöjd med det andra….

• surfbasse

Medlem
    6 november, 2009 vid 14:40

:tongue:
    på a säger jag gt
    på b säger jag ps 3 för vuxna barn och wii för små barn
    på c säger jag bara den funkar så spelar det ingen roll

och om nån frågar om det e blåvitt eller aik som e bäst
    så svarar jag GAIS

kvabbso;586939 wrote:
    Fan bara det börjar blåsa snart, vem bryr sig???
    Vilket är bäst Aftonbladet eller expressen
    Ps3 eller Wii
    Volvo eller Saab

Förresten tänk på att….http://www.pajamadeen.com/foreign-policy/iraq/best-and-worst-career-moves-of-the-week

• skotten

Medlem
    6 november, 2009 vid 16:37
    KiteLife;587097 wrote:
    hur får man detta fantastisk program då :tongue: köper det av pyttemjuk för flera tusen? nej tack… några andra förslag? nerladdning – crack – torrent – är det samma tradiga licens koll…

Fresten funkar partition magic i ”7” ? så man kan göra en ny partition och sen ta bort ”vista” partitionen när man är nöjd med det andra….

MCROSOFT have been handing out free copies of it for like a year or something… I think they are all good until mid 2010 if you want to try it out.

• skanepaul

Medlem
    6 november, 2009 vid 17:28

Beta versionerna gick ut i somras, jag hade en.

• blackadder

Medlem
    6 november, 2009 vid 17:29
    skotten;587150 wrote:
    MCROSOFT have been handing out free copies of it for like a year or something… I think they are all good until mid 2010 if you want to try it out.

It’s like the Camorra in Campania. They give the junkies a free shot to hook them up and to test new ”mixtures”.

• sourra

Medlem
    6 november, 2009 vid 17:32

Pluggar man på Chalmers får man en gratis licens av Win 7 Pro X64 och en likadan för 32-bitars system.

• rydstrom

Medlem
    6 november, 2009 vid 18:48
    sourra;587165 wrote:
    Pluggar man på Chalmers får man en gratis licens av Win 7 Pro X64 och en likadan för 32-bitars system.

gäller även högskolan i Halmstad..

• gurra_g

Medlem
    6 november, 2009 vid 19:31
    Rydstrom;587178 wrote:
    gäller även högskolan i Halmstad..

Har du det? Ingen bugg med den?

• hengo

Medlem
    7 november, 2009 vid 02:20

updaterat till senaste final cut idag

2 x 2.8ghz guad core intel E NAJS! Men nog fan nyttjar den bara hälften av processorerna när jag analyserar klipp ändå. Nåt snille som kan förklara varför?!

oj vad oftopic det blev. det snöar också, kräksnöar

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FETT OT: Men ändå nödvändig info

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.