Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FETT OT: Men ändå nödvändig info
-
Och… skulle man känna sig tvungen att köra win-apps så finns ju alltid wine. Vet ej hur denna emulator hanterar grafikprogram men ge mig 100 000 sourra så blir jag din guineapig!
-
sourra;587051 wrote:Du kan få tre öl, räcker det?
3 årsförbrukningar öl räcker.
-
hur får man detta fantastisk program då :tongue: köper det av pyttemjuk för flera tusen? nej tack… några andra förslag? nerladdning – crack – torrent – är det samma tradiga licens koll…
Fresten funkar partition magic i ”7” ? så man kan göra en ny partition och sen ta bort ”vista” partitionen när man är nöjd med det andra….
-
:tongue:
på a säger jag gt
på b säger jag ps 3 för vuxna barn och wii för små barn
på c säger jag bara den funkar så spelar det ingen rolloch om nån frågar om det e blåvitt eller aik som e bäst
så svarar jag GAISkvabbso;586939 wrote:Fan bara det börjar blåsa snart, vem bryr sig???
Vilket är bäst Aftonbladet eller expressen
Ps3 eller Wii
Volvo eller SaabFörresten tänk på att….http://www.pajamadeen.com/foreign-policy/iraq/best-and-worst-career-moves-of-the-week
-
KiteLife;587097 wrote:hur får man detta fantastisk program då :tongue: köper det av pyttemjuk för flera tusen? nej tack… några andra förslag? nerladdning – crack – torrent – är det samma tradiga licens koll…
Fresten funkar partition magic i ”7” ? så man kan göra en ny partition och sen ta bort ”vista” partitionen när man är nöjd med det andra….
MCROSOFT have been handing out free copies of it for like a year or something… I think they are all good until mid 2010 if you want to try it out.
-
skotten;587150 wrote:MCROSOFT have been handing out free copies of it for like a year or something… I think they are all good until mid 2010 if you want to try it out.
It’s like the Camorra in Campania. They give the junkies a free shot to hook them up and to test new ”mixtures”.
-
Pluggar man på Chalmers får man en gratis licens av Win 7 Pro X64 och en likadan för 32-bitars system.
-
sourra;587165 wrote:Pluggar man på Chalmers får man en gratis licens av Win 7 Pro X64 och en likadan för 32-bitars system.
gäller även högskolan i Halmstad..
-
Rydstrom;587178 wrote:gäller även högskolan i Halmstad..
Har du det? Ingen bugg med den?
-
updaterat till senaste final cut idag
2 x 2.8ghz guad core intel E NAJS! Men nog fan nyttjar den bara hälften av processorerna när jag analyserar klipp ändå. Nåt snille som kan förklara varför?!
oj vad oftopic det blev. det snöar också, kräksnöar
Logga in för att svara.