Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FETT OT: Men ändå nödvändig info

• rydstrom

Medlem
    7 november, 2009 vid 07:48
    Gurra_g;587186 wrote:
    Har du det? Ingen bugg med den?

har inte testat att installera än, men nedladdningen funkade fint…

• skanepaul

Medlem
    7 november, 2009 vid 18:07
    hengo;587212 wrote:
    updaterat till senaste final cut idag

2 x 2.8ghz guad core intel E NAJS! Men nog fan nyttjar den bara hälften av processorerna när jag analyserar klipp ändå. Nåt snille som kan förklara varför?!

oj vad oftopic det blev. det snöar också, kräksnöar

Har du haft Mac Pro länge? Jag funderar på köp nämligen.

• rydstrom

Medlem
    8 november, 2009 vid 12:36

Vad finns det för bra antivirus-program till Win 7 x64?

• davids

Medlem
    8 november, 2009 vid 12:37

Kaspersky är väl det bästa.. Det och NOD32?

• sourra

Medlem
    8 november, 2009 vid 12:38

Avast.com!

• babilidoo

Medlem
    8 november, 2009 vid 12:57

haha vilken intressant tråd.. Det börjar ju nästan likna den sedvanliga tråden om vilket kite märke som är bäst på marknaden

• blackadder

Medlem
    8 november, 2009 vid 14:51

Uppgraderade till Ubuntu 9.10 igår. Satan vad bra. Tar praktiskt taget ingen tid alls att starta. Sa jag att det var gratis?

• sourra

Medlem
    8 november, 2009 vid 15:12

Funkar hårdvarurendering i After Effects på Ubuntu?

• blackadder

Medlem
    8 november, 2009 vid 15:38
    sourra;587395 wrote:
    Funkar hårdvarurendering i After Effects på Ubuntu?

Det går att köra AE under Wine i Ubuntu. Vet dock inte om allt funkar. Har du det på dvd kan jag testa (vågar fan inte tanka längre).

• blackadder

Medlem
    8 november, 2009 vid 15:45
    Blackadder;587400 wrote:
    Det går att köra AE under Wine i Ubuntu. Vet dock inte om allt funkar. Har du det på dvd kan jag testa (vågar fan inte tanka längre).

Kolla detta om du är skeptisk mot grafik i linux: http://www.linuxjournal.com/article/5472

• lr10

Medlem
    8 november, 2009 vid 20:01
    Blackadder;587394 wrote:
    Uppgraderade till Ubuntu 9.10 igår. Satan vad bra. Tar praktiskt taget ingen tid alls att starta. Sa jag att det var gratis?

Jag kör också Ubuntu. Det är riktigt nice men sysslar man mycket med mer specifika saker som t.ex. musikredigering och sånt så finns det i regel större utbud till Windows. Men annars är det guld. Får väl ta och testa Windows 7 nån dag också verkar ju ha blivit rätt stor förbättring.

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FETT OT: Men ändå nödvändig info

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.