Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiberspar i Sverige?

• Fiberspar i Sverige?

Publicerad av hakman på 19 september, 2009 vid 12:54

Har försökt få tag på någon återförsäljare, inte helt lätt. Finns det någon som säljer Fiberspar i Sverige? Någon som har köpt internationellt?

Det är Posigrip-bommen jag vill åt.

Håkman

hakman svarade 15 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • atomiccross

Medlem
    19 september, 2009 vid 12:57
    Håkman;577123 wrote:
    Har försökt få tag på någon återförsäljare, inte helt lätt. Finns det någon som säljer Fiberspar i Sverige? Någon som har köpt internationellt?

Håkman

Kolla på surfspot.se, tror att de har en del fiberspar, deras butik ligger på valhallavägen i Stockholm!

• bicless

Medlem
    19 september, 2009 vid 13:32

Vi säljer fiberspar, vi har i stort sätt alla master på lager. Är det något du saknar på hemsidan så tar vi hem det.
    För övrigt grym kvalitet, masterna tillverkade i Finska Exel, pris kontra prestanda är svår att slå.

Tittar man på fiberspars produktion och kvalitet borde masterna vara bland de dyraste på marknaden. Orsaken att de är billigare än typ NP fast de håller minsta samma kvalitet om inte bättre är att de har i stort sett 0:- i omkostnader, vi köper direkt från fabrik utan mellanhänder och betalar till fabriken. Dessutom har Fiberspar de senaste 4-5 årent haft exakt samma produkter, dvs 0:- i R&D, du betalar bara för materialet+pålägg. Dock står sig masterna grymt bra mot de bästa på marknaden trots att de inte ändrat modeller.

Mvh

Mattias

Håkman;577123 wrote:

Håkman

• bicless

Medlem
    19 september, 2009 vid 13:35

Nu såg jag att det var bommen du var ute efter, de har vi ej på lager, då de tillverkas i USA och priserna då inte blir lika fördelaktiga som på masterna. Kan dock ta hem. Maila vilken modell du är intresserad av så kollar jag pris.

• callep

Medlem
    19 september, 2009 vid 15:08

du kommer bara knäcka den ändå kråkman

• hakman

Medlem
    20 september, 2009 vid 07:25

Fint ju, trodde det skulle bli mycket svårare än såhär.

Det är POSI-GRIP 150, 150-188. Totalcarbon 100%. Fan va grym den verkar.

Håkman

• hakman

Medlem
    20 september, 2009 vid 07:27
    callep;577141 wrote:
    du kommer bara knäcka den ändå kråkman

Det är så vi gör det.

• s66

Medlem
    20 september, 2009 vid 14:48

Inget extraordinärt med den bommen mer än att din idol Kiri kör på den 😉

• bicless

Medlem
    20 september, 2009 vid 20:59

Jag skall försöka jaga rätt på pris på den. Maila till info@surfspot.se så svarar jag med pris så fort det är bekräftat.

Mvh

Bicless

• hakman

Medlem
    21 september, 2009 vid 06:52
    S66;577292 wrote:

Haha, busteed!

• hakman

Medlem
    21 september, 2009 vid 06:57
    S66;577292 wrote:

Haha, busted!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiberspar i Sverige?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.