Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fick en fisk…

• el_duderino

Medlem
    25 maj, 2005 vid 21:11

Samma hände min brorsa (även detta under näbbgäddsfiske) som fångade en mås som han fick veva ner från himlen! hahaha helt sjukt! grin.gif

Va ute förra veckan med polaren å drog upp 20 fina näbbisar som vi senare rökte… faaaan va gott det är, men faaaaaan va många ben fiskfan har!

• naish

Medlem
    25 maj, 2005 vid 21:19

Svar till:

Samma hände min brorsa (även detta under näbbgäddsfiske) som fångade en mås som han fick veva ner från himlen! hahaha helt sjukt! grin.gif

Va ute förra veckan med polaren å drog upp 20 fina näbbisar som vi senare rökte… faaaan va gott det är, men faaaaaan va många ben fiskfan har!

[/ QUOTE ]

Men ööööööööööööööööööö! Är det därför du inte har surfat med mig? wink.gif

• tabi

Medlem
    26 maj, 2005 vid 06:54

Svar till:

…drog upp 20 fina näbbisar som vi senare rökte…

[/ QUOTE ]

Här hajjade man till lite innan jag kom på att ni inte rökte dem som jag trodde… tongue.gif

• styret

Medlem
    26 maj, 2005 vid 08:01

fan har du aldrig rökt näbbgädda tobbe. nästa gång du kommer ner hit ska jag packa dej en redig hövding med kalmarsundsfisk sen ligger dimman tjock som i lütsen i bussen.

• tabi

Medlem
    26 maj, 2005 vid 08:09

Men jag får väl döda den med egen fena först va?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 35 svar maj 2005
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA