Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fick ett mail…
-
Fick ett mail…
Publicerad av falle på 16 november, 2006 vid 15:29…av en kille som jag hängde med under en period på Maui på tidigt 90-tal. Scott Martin och hans polare Jamie + fru. Har inte hört av honom sedan dess och det var skitkul att mailas lite och byta lite gamla bilder. Tänkte passa på då att publicera nåra gobitar här:
Här poserar vi på Sprecks.falle svarade 18 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 42 Svar -
42 Svar
-
Här é ytterligare en bild på oss på Baldwin Av. Hemma hos hyresvärden Denise och dricker öl. Tror killen till höger jag är engelsman och killen till vänster är Jamie.
Lägger in lite bilder på svenskar, någon som känner igen dem?
-
Föregående bilder är från 1990 btw.
Här kommer några mer från Maui…
Vet inte om bilden med Alex är överst, men jag la in den bilden först.Killen på stranden är Johan, tror han kommer ifrån Karlstad, ganska vild figur.
-
Här é en kille från Holland som var på besök hos Euroman (Mark på DingKings). Riktigt trevlig och gillade att festa.
Lygner blev snabbt känd för sina killer-loops.
Vi åkte vi upp till Twin Falls ibland. Här är en bild på oss. Kommer ihåg att alla svenska var väldigt sugna poå denna stackars tjejen. Det var extremt lite flickor på Maui under första hälften av 90. Jag fick hångla!!!
-
Shysta pix, men 1 st surfbild av 7 är lite klent jobbat 😉
-
Sköna bilder som får en att längta tillbaks! Har nog också lite gamla Hawaii bilder men tyvärr är nedpackade i flyttlådor någonstans.
/Magnus -
Är inte Falle rätt lik en ung Campello va!!??
Får ta upp en lookalike-tråd någon dag. Adde och jag har spånat på ett par st….
-
Tänk om man va lika duktig som Campello… 🙂
Ok, lägger ut fler surfingbilder, har mest scannat människorna jag träffat…
Här är mitt favvo-ställe Secrets: Här fotar John Carter:Så här illa blev det ofta när jag loopade, ser nästan lite stolt ut, jaja det var nåra år sen. Nu blir jag mest ledsen. 🙂
-
Falle wrote:Tänk om man va lika duktig som Campello… 🙂
Ok, lägger ut fler surfingbilder, har mest scannat människorna jag träffat…
Här är mitt favvo-ställe Secrets: Här fotar John Carter:Så här illa blev det ofta när jag loopade, ser nästan lite stolt ut, jaja det var nåra år sen. Nu blir jag mest ledsen. 🙂
ooooh vilken drömbräda, kommer ihåg -92 när man gled in på
Secondwind och klämde och klämde på Angulo brädorna med Phazers och
Sandwish botten!…det blev då en billigare Hi-Tech Clark Foam med grym snygg
airbrush+pensling…det var riktiga ”shiny” godisbitar på den tiden…”-thous where the days”…;) -
Skön tråd Falle!
Även fast jag inte var med så blir man nostalgisk. Tror jag måste damma av några gamla fotoalbum i kväll.
//Larry
-
Åh, phazers!! Killen som hade det i Sydney var ju så grym! Skapligt hett 1991!
Nästan värt att börja karva lite i brädan…
Och Falle är ju oerhört lik Campello.
-
Här é en cool växt Silver Sword uppe på Haleakala-berget Maui
Danne Westerberg, Tony Dahlbrekt och jag -94 (med guldlockarna 🙂 i Lahaina.
Logga in för att svara.