Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fick ett mail…
-
Här é en bild på mig från Barking Sands Missile Range (Kauai) från -97
-
Kom hem från HI och landade via Arlanda. Hälsade på Hjalle o Kricke…
-
Så här såg Sailboards Mauis bräd-linje ut -88.
Gillar speedbrädan! Riktig nål, a la Heywood. -
Gjorde några skydives på North shore (Dillingham AFB). Riktigt läskigt faktiskt då man hoppade ca 3 km ut till havs och drev in med passaden till flygplatsen som ligger precis vid kusten..
-
Lite danska bilder: Fösta danmarksresan -88 med Mikael Lygner.
Micke har brutit masten efter flera cheese-rolls.
Både han och jag trasade sönder ganska mycket. Senare på Hawaii hade vi VGlas30 NP masten som hade livstids garanti. Camp One på Maui är ett mastknäckarställe för loopsugna svenskar. 🙂 Garantin funkade! -
Här é nåra bilder från Apelviken:
Jonas, som man tyvärr sällan träffar på vattnet
Min gamla oljeläckande Jeep
Förfest i Jens Gullstrands lilla ägg (husvagn) -
Jo! Brädan på busstaket är en Phenolic Megalight shapad av Anders Palomäki som numera heter nått annat, nilsson eller Jönsson.
WaveAction från Stenungsund till höger och min assy (som för övrigt funkade skitdåligt i sverige) -
Kul att ni gillar gamla bilder. Kanske ska scanna mer actionbilder på vattnet isf landbilder?
-
Falle wrote:Kul att ni gillar gamla bilder. Kanske ska scanna mer actionbilder på vattnet isf landbilder?
landbilder, aabsolut. sånthär som gör konfen läsvärd!
-
Falle wrote:Lite danska bilder: Fösta danmarksresan -88 med Mikael Lygner.
Micke har brutit masten efter flera cheese-rolls.
Både han och jag trasade sönder ganska mycket. Senare på Hawaii hade vi VGlas30 NP masten som hade livstids garanti. Camp One på Maui är ett mastknäckarställe för loopsugna svenskar. 🙂 Garantin funkade!ooohh…vad sköna färger, sporten trivdes i det. Och vilken fin Hi-Tech ”Can opener”!!! 😀
-
Mysfaktorn klev nyss genom taket!! (skydive-pixet gjorde en hel del med…)
För mig som aldrig varit på Maui ger juh detta en skön känsla av exakt vad den mystiska ”aaaaloha-spirit” som verkar ligga runt ön som en bubbla är för något 😉Ha d gött o tack för Maui-inspiration!
Logga in för att svara.