Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fight Club
-
Fight Club
Publicerad av fj69 på 1 maj, 2009 vid 18:20Liksom yppandeförbudet faller efter åtal, får man prata om Fight Club efter prognos, bilder på http://www.kulingvarning.nu/ under kvällen…..Fredrik
snaffe svarade 15 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Är det sant? Har du gått och köpt ett 600/4? Coolt. Is eller non-IS?
-
Ola H.;543886 wrote:Är det sant? Har du gått och köpt ett 600/4? Coolt. Is eller non-IS?
Hej, ja det har jag faktiskt, min omdömeslöshet är gränslös……non IS men funkar CANON!
F
-
Här är en liten trailer från dagen.
Spana in kulingvarning imorgon med. Det kommer en sevärd speedfilm. Godnatt!
-
jääävlar vilket jävla monster det var till optik. coolt!
tjejen vaknade dessutom till ordentligt när jag kollade trailern utanför sovrumsdörrn.
-
Titta där har vi den, såg Lars att du gått loss på Proofen, hur funkar det??
Fredrik
-
finns lite bilder hos mej med nu i ett blogginlägg som handlar osunt mycket om Gurra. (Bättre sent än aldrig)
-
FJ69;543908 wrote:Titta där har vi den, såg Lars att du gått loss på Proofen, hur funkar det??
Fredrik
Funkar jävligt fint på vågen och rakt fram i planing höjdade den helt OK. Guppaseglingen sög dock, jävligt svårt att få brädjäveln upp i vind. Kändes som jag hade tappat fenorna eller nåt…
Här finns fler fightclub-bilder förresten:
http://picasaweb.google.se/RillesSurf/090430_gissle?feat=directlink -
FJ69;543908 wrote:Titta där har vi den, såg Lars att du gått loss på Proofen, hur funkar det??
Fredrik
Det där är ju Jocke, mannen med tajming. Seglade GH på torsdagen och blev farsa på fredagen. Way to go – det finns ingen giltlig orsak till frånvaro när brytet går av :tongue:
-
Jahaja, då får man rikta ett grattis till Jocke och ett rättmätigt dito till Rille som dessutom fick, tvillingar!! haha. Twin is the shit, tydligen, intressanta projekt som händer i garagen runtikring….
Fredrik
-
styret;543902 wrote:tjejen vaknade dessutom till ordentligt när jag kollade trailern utanför sovrumsdörrn.
:grin::grin::grin:
Kul att se bilderna på din blogg. Jag får kontra med någon av dina cutbacks i filmen då.
-
Jag har lagt mitt bidrag från dagen bland filmerna.
/Johan
PS. Pidde tar gärna emot beröm för sin bakåt.
Logga in för att svara.