• freerider_swe

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 15:06

Knatte:
    dra hem Klickdatas ”Redigera.i.Adobe.Premiere.” från DC om du inte redan har den.
    Grymt pedagogiskt om man inte har använt premiere innan.

över och ut

• don_cavalli

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 15:22

Tackar! Det är jag och Krille som seglar (jag med hjälm i slutet av filmen..)
    Vi turades om att filma varandra..

Här kommer film nr2 från senare samma dag.. Nu har krille hjälm och jag kör Hawaii-style!! cool.gif
    http://www.freedom.se/filmen.htm –> Da aggro

• Knatte

Gäst
    26 augusti, 2004 vid 16:23

Den ligger på hemladdning nu smirk.gif
    Men det verkar vara ett konstig format på filen. Det kanske klarnar när hela filen är nedladdad.. smirk.gif

• Knatte

Gäst
    26 augusti, 2004 vid 16:39

NU är filen nere:
    Men filerna som jag fick för klickdata Vers 6 heter:
    kdriap6_tft.cue en CUE-fil på 1 Kb och kdriap6_tft en BIN-fil på 800 Mb.
    Hur funkar detta programmet?? Tips!

• lasse_kna

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 16:44

Det är en imagefil. Du kan antingen bränna en cd med t.ex Nero eller mounta filen med Deamontool så får du en virituell cd.

• Knatte

Gäst
    26 augusti, 2004 vid 17:04

Förstod jag dig rätt nu? Jag bränner bara ner de två filerna med Nero till en CD och sedan är den/programmet klart för använding?? confused.gif
    Inget annat jag behöver göra? I så fall tackar jag för info smirk.gif

• don_cavalli

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 17:13

det är en .wma fil!
    http://www.freedom.se/lejet_aggro.wmv
    testa att klicka på länken och se om du kan se filmen
    skumt att det funka med den första filmen och inte med den andra..

• s

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 17:21

Svar till:

Tackar! Det är jag och Krille som seglar (jag med hjälm i slutet av filmen..)
    Vi turades om att filma varandra..

Här kommer film nr2 från senare samma dag.. Nu har krille hjälm och jag kör Hawaii-style!! cool.gif
    http://www.freedom.se/filmen.htm –> Da aggro

[/ QUOTE ]

AAhhh!!! Skön musik!
    Tänk vad musiken kan göra! Liknande bilder men i första filmen med Snoop-dog vill jag ut och rida vågor!
    I aggro rullen vill jag ut och göra dubbla framåt!!!! Aaarrrgggghhhhhhhh!!!!!!!

/Staffan

• Knatte

Gäst
    26 augusti, 2004 vid 17:30

Det blev nog ett missförstånd här laugh.gif
    Det var inga problem att titta på den andra video heller. smile.gif
    Min fråga var ställd till Lasse Kna, angående klickadata video för premier 6.0 mm.
    Men jag håller med S att musiken gör väldigt mycket för känslan för surfing tongue.gif

• lasse_kna

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 18:14

Svar till:

Förstod jag dig rätt nu? Jag bränner bara ner de två filerna med Nero till en CD och sedan är den/programmet klart för använding?? confused.gif
    Inget annat jag behöver göra? I så fall tackar jag för info smirk.gif

[/ QUOTE ]

cue och bin-filen är en kopia av en cd. Med Nero så kan du från filerna bränna en cd. Menyn ”recorder”, val ”burn image” Där får du leta upp cue-filen och sen är det bara att bränna. Vad som sen finns på cd:n och hur man startar klick-datas prylar har jag ingen aning om.

Om man inte vill bränna en cd så kan man skapa en virtuell volym med ett program som heter daemontools. Då får du en extra virtuell cd-spelare som du kan montera cue-filen direkt.

När jag tänker efter så har Nero en motsvarande funktion. Den heter Nero imagedrive.

• don_cavalli

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 20:12

Musiken gör mycket!!! Det jag kännt när jag suttit och klippt är att nästa gång så skall det satsas!!!! Måste ju ha fetare trick/crasher att jobba med!!! wink.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 41 svar augusti 2004
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA