Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ***film***
-
***film***
Publicerad av el_duderino på 19 februari, 2006 vid 20:09Stötte på lite tidigare opublicerat material (tror jag iaf) på min dator,
tänkte dela med mig!
Preskriberingstiden på upphovsmakarens “mindre lyckade” bakåtförsök har gått ut nu så jag tror inte han kommer hysa agg mot mig! 🙂Filmen är från skanör i höstas/vintras, dras från:
ftp://ftp.steffo.nu/incoming/Skan%F7r_051115.mpg
Höjdpunkten är Linus, S19, bangade dubbelförsök!
imported_borje svarade 18 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
El_Duderino wrote:Högerklicka, spara som
Funkar inte för mig heller (trots högerklicka, spara som). Kan bero på ö:et i Skanör kanske?
-
Beror snarare på att bandbredden är otillräcklig vid multipla nerladdningar.
Hade inga problem när jag testa, varken i IE eller Firefox!Men jag vet inte,
mr. steffo kanske kan fixa det om problemet kvarstår! -
Testade precis igen, funkar fint…. ?!?!?
Funkar det för någon annan?
-
Jag TROR att det funkar. 16% hämtat nu. Spänningen är oooooliiiiiidlig!
-
donpedro wrote:Yes, bara 7 timmar kvar!
Kan tyckas mycket för 1 minut film! 😉
Vi får anordna ett kösystem för nedladdning! 🙂
-
@El_Duderino]Då har du den lagom till frukost ju! )[/QUOTE wrote:
Den kom faktiskt över redan idag 🙂
Helt OK rulle!
-
Magnus (El-Duderino), det är faktiskt en och en halv minut lång filmsnutt… så lite värt är det allt 😉 Sen är det lite action som kan reta abstinensen ännu mer…. Hoppas jag!
Linus, S-19
-
Borde man inte kunna köra någon bittorrent-tjosan på just filmnerladdningar från Steffo? Just när det är många som ska ha samma fil som nu så skulle hastigeheten öka avsevärt.
-
Det kommer att bli möjligt att ladda upp filmer direkt här på surfzone. Dock endast de senaste filmerna kommer att ligga här. Nya filmer kommer flyttas över till filmsajten eftersom. Just nu ligger dock länk/downloads nere av någon okänd anledning, hoppas kunna kolla på det ikväll.
Jag har tittat på Torrent lösningar men har inte hittat något som integrerar på ett bra sätt.
-
Jag har skickat filen till mig själv via http://www.yousendit.com
länken till filen kommer här:http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=1ICS44F3ZWC630ULM5UDCBK51V
DETTA GÅR SNABBT!
OBS. vänstertryck på länk så kommer ni till en nedladdningssida, ett vänstertryck till och ni är i business!
bra lösning i väntan på att steffo.nu ska få upp lite hastighet!!!
Logga in för att svara.