• Publicerad av mbkpeter på 16 september, 2006 vid 17:36

Tjenix

Nu är trailern till Committed klar (visades iofs på Majas wave classic), men har inte fått upp den på nätet förrän nu. Det mesta av materialet på trailern är ifrån Jeri (nov-dec 2005).
    Filmen kommer senare även innehålla ett inslag ifrån Wave Classic som var en epic day for apelbay. Också Dans- MCs- och Staffans Omanresa, PWA Sylt, El Cabezo, Magarita och Om resan blir av Moon Beach. Intervjuer och lifestyle på de olika platserna.
    Whatever, hoppas den är ok för att vara mitt första större projekt.

Peter

mbkpeter svarade 18 år, 4 månader sedan 15 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • philippos

Medlem
    16 september, 2006 vid 18:12

Yeah, skön trailer. Millencolin funkar bra i trailers… he he 🙂
    “Kingwood” är ett sååå grymt bra album och “Farwell my hell” satt som ett smäck. Ser fram mot filmen.

• donpedro

Medlem
    16 september, 2006 vid 18:20

FEEEEETTT, grymmt bra jobbat ser skit bra ut, välgjort och passande musik! Härligt å se.

• jps

Medlem
    16 september, 2006 vid 18:22

Fiiiiiiiiiin trailer. Blir filmen i stil med denna så blir det mycket sevärt!

• surfmanj

Medlem
    17 september, 2006 vid 11:19

Grymt jobb Peter, Hoppas på att få se hela filmen snart!!

Best,

• koa

Medlem
    17 september, 2006 vid 16:17

Skön trailer!

• brutus

Medlem
    17 september, 2006 vid 16:33

Huga! Väntade mig amatörskakigt surf-knark, inte en flaska surf-champagne! det där ser ut att vara värt att vänta på!
    Hur lång blir filmen? Endast W-surf?

Gott mos! / M

• fastforward

Medlem
    17 september, 2006 vid 16:34

Mycket bra trailer! Äntligen fattade jag vad din avatar föreställde 🙂
    Lite obehagligt hög volym på sista repa vinyl-ljudet bara.

Sedan börjar jag tröttna på fonten du skrive Comitted med – man ser den ju överallt nuförtiden. Men det är kanske bara jag?… Har du plockat den på 1001 free fonts eller?

• budda

Medlem
    17 september, 2006 vid 17:22
    mbkpeter wrote:
    Tjenix

Nu är trailern till Committed klar (visades iofs på Majas wave classic), men har inte fått upp den på nätet förrän nu. Det mesta av materialet på trailern är ifrån Jeri (nov-dec 2005).
    Filmen kommer senare även innehålla ett inslag ifrån Wave Classic som var en epic day for apelbay. Också Dans- MCs- och Staffans Omanresa, PWA Sylt, El Cabezo, Magarita och Om resan blir av Moon Beach. Intervjuer och lifestyle på de olika platserna.
    Whatever, hoppas den är ok för att vara mitt första större projekt.

Peter
    NICE!!!!

• hakman

Medlem
    17 september, 2006 vid 18:24

Grym!!! Hoppas att själva filmen kommer att innehålla fler sjuka dubbelframåtar och mer skön freestyle.

• herodude

Medlem
    17 september, 2006 vid 19:21

fet grymm.:D

• danneman

Medlem
    17 september, 2006 vid 19:56

Du vet vad jag tycker Peter..

“Frågan e om den räknas som en hemma rulle” He he!

Hoppas man blir bjuden på premiären!

• mbkpeter

Medlem
    18 september, 2006 vid 07:23

Tja

Tack. Uppskattas att ni gillar det.
    Philippos – Millencolin är ju rena vindsurfingtrailermusiken. Enklare blir det inte.
    Brutus – kanske 30 minuter (helst inte en så lång). Jäpp wsurf for the whole slänt.
    Arnold – Jag gick igenom datorna fonter utan att tänka så mycket på det, men det känns som en benknäckarfont.
    Danne – Jo det är en hemma rulle, fast det är jag som är rubbad och låser in mig i 1000 timmar. “har du inte fixat ljuset!?”

• canoya

Medlem
    18 september, 2006 vid 08:35

Tummen upp!!! Snyggt gjort.
    Trailern ger mersmak.

• combat-4-2

Medlem
    19 september, 2006 vid 08:02
    mbkpeter wrote:
    Tja

Tack. Uppskattas att ni gillar det.
    Philippos – Millencolin är ju rena vindsurfingtrailermusiken. Enklare blir det inte.
    Brutus – kanske 30 minuter (helst inte en så lång). Jäpp wsurf for the whole slänt.
    Arnold – Jag gick igenom datorna fonter utan att tänka så mycket på det, men det känns som en benknäckarfont.
    Danne – Jo det är en hemma rulle, fast det är jag som är rubbad och låser in mig i 1000 timmar. “har du inte fixat ljuset!?”

En benknäckarrulle! Du är ett underbarn! Det här är ju pro-kvalitet! Klippet med segelbåten är ju gudavackert.

• gurra1978

Medlem
    19 september, 2006 vid 11:18

Instämmer med ovanstående. Shit vad bra den var. Såg den på waveclassic men härligt att se den igen så man kunde pausa lite här och där : )

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.