Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film Alacati
-
Kan bara hålla med! riktigt bra och välgjord! kul med lite nytt här på steffo!
-
Årets bästa film såhär långt helt klart.
Bra blandning mellan tyska badbyxor, junior-hyss och riktigt riktigt bra segling! -
Vaa faaan. Jag vill se! Sitter på modemspeed i brasilien. Någon svensk som ska till Jeri: TA MED FILMEN.
-
Vår torrent ligger för tillfälligt nere då vi har fått reda på att vår intro låt handlar om vissa saker som är ytterst olämpliga.. Ny torrent kommer läggas upp senare i veckan så stay tuned.
-
Menar du den turkiska låten? Tur att man har the adult version of alicati 2007 på disken 😀
-
@adde 417880 wrote:
Menar du den turkiska låten? Tur att man har the adult version of alicati 2007 på disken 😀
Precis den!
Snacka om oflyt att vi hitta just den låten, men snacka om flyt att vår turkiska korrespondent informera oss om innehållet!Jag är inte säker, men jag antar att filen går att ladda hem sålänge folk seedar, oavsett om länken är borttagen från Piratebay…
Jag ber därför alla att ta bort denna torrent och sluta seeda!
Tack!
-
Men säg nu då! Eller måste jag från min turkgranne vad de sjunger om?.. 😉
-
@Svenne 417883 wrote:
Men säg nu då! Eller måste jag från min turkgranne vad de sjunger om?.. 😉
Hedersmord 🙁
-
Visade sig nu att innehållet i låten antagligen inte är så farligt, men syftet att ha med den kan misstolkas av vissa…
så ni vet…
Arbetar på en ny version nu! 🙂
-
@adde 417901 wrote:
Ta nått med Tarkan vetja!
Det är en bra idé, men jag tror han är lite för up-beat för vårt intro! 😉
-
Hahaha.. så bra vah.. nära stämning på under en vecka =)
-
Såg att jag hade fått ner filmen, måste ha varit xxx versionen också, sångaren låter rejält kinky i alla fall…
Gillar Lars Petersen inledningen skarpt, det är humor 🙂
Logga in för att svara.