Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film: boots på hawaii
-
Film: boots på hawaii
Publicerad av wakenils på 11 november, 2008 vid 15:31Eric Rienstra laddar gött med boots på hawaii…
Var det någon som hade wainman kitesen för demo i sverige?http://www.youtube.com/watch?v=s0hk0hXkLxM
http://www.kitescoop.com/forum/viewtopic.php?t=3065
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s0hk0hXkLxM[/youtube]roland svarade 16 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jag hörde av en kille här att wainman-kiten han testade var grym, men att den hindenburghade lätt. Sånt gillar väl inte du Nils som alltid ska köra förnedringssurf-vind. Det var 6,5:an. De andra kanske är bättre.
-
jahopp… jag hade missat den iaf, verkar vara mer intresse i fylletrådar eller vem som attackerar vems dator
har klippt ihop filmen från safaga nu iaf, kommer upp idag… efter att jag surfat =)johnk har ett minne av en plattvattenspot i götet där du var ute i vind där det inte gick att starta draken… så länge man kan ladda nåt är det inte förnedring, lite promenad får man tåla (egypten var ett bra exempel på det)
intressant om draken iaf, kanske får ge dem ett år innan de funkar bra -
@WakeNils 515201 wrote:
jahopp… jag hade missat den iaf, verkar vara mer intresse i fylletrådar eller vem som attackerar vems dator
har klippt ihop filmen från safaga nu iaf, kommer upp idag… efter att jag surfat =)johnk har ett minne av en plattvattenspot i götet där du var ute i vind där det inte gick att starta draken… så länge man kan ladda nåt är det inte förnedring, lite promenad får man tåla (egypten var ett bra exempel på det)
intressant om draken iaf, kanske får ge dem ett år innan de funkar brahe he. inte sista gangen jag for hora den historien gissar jag 🙂 enda anledningen till att du inte var ute pa vattnet innan mig var att du var mer radd om kiten 🙂
-
WakeNils;515055 wrote:Eric Rienstra laddar gött med boots på hawaii…
Var det någon som hade wainman kitesen för demo i sverige?Jag känner inte till någon som har Wainman Rabbit för demo i Sverige, en butik i Danmark har dessa kite för demo.Jag har gipsy 6,5m och smoke 9m om du vill prova. Jag är i Malmö och brukar kita i Habo.
Dessa kites are fenomenal! Även om jag inte är en top kiter, jag blivit helt beroende av wainman kites. Det är sant att i början de hindenburghad lätt men det är bara at set them up ordentligt och problemet är borta. Det finns 12 olika inställning du kan göra, enkelt och trevligt, bara hitta en som passar dig bäst. -
@cellentropya 515421 wrote:
WakeNils;515055 wrote:Eric Rienstra laddar gött med boots på hawaii…
Var det någon som hade wainman kitesen för demo i sverige?Jag känner inte till någon som har Wainman Rabbit för demo i Sverige, en butik i Danmark har dessa kite för demo.Jag har gipsy 6,5m och smoke 9m om du vill prova. Jag är i Malmö och brukar kita i Habo.
Dessa kites are fenomenal! Även om jag inte är en top kiter, jag blivit helt beroende av wainman kites. Det är sant att i början de hindenburghad lätt men det är bara at set them up ordentligt och problemet är borta. Det finns 12 olika inställning du kan göra, enkelt och trevligt, bara hitta en som passar dig bäst.vad du skriker.
-
@WakeNils 515201 wrote:
har klippt ihop filmen från safaga nu iaf, kommer upp idag… efter att jag surfat =)Wacko, var det sån här vind ni inte fick när ni var i Soma? =)
-
ops det var past and copy. Sorry!
Jag ska sluta att skriker omedelbart.Wind talking now.
zDad
-
cellentropya, får ta det vid nästa besök i habo, borde väl vara skåningarna som styr upp nästa träff så man har en anledning att åka ner…
surra, hade en förmiddag när jag körde full depower i 11an när jag skulle köra urkrokat så var inte helt utan vind, såg nice ut det där, är nog där vi var sista dan
-
Mmm, det såg så härligt lättsamt ut. Fan vad jag är sugen på shortssurf nu!
-
smoke e skön nästan som mina obbsisions hadde varit kul att testa gipsy
Logga in för att svara.