Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: boots på hawaii

• sourra

Medlem
    11 november, 2008 vid 17:45

Är du ute och dubbelpostar nu igen Wacko?

• mania

Medlem
    11 november, 2008 vid 18:15

Tror den är inne på tredje posten haha

• johnk

Medlem
    12 november, 2008 vid 01:19

Jag hörde av en kille här att wainman-kiten han testade var grym, men att den hindenburghade lätt. Sånt gillar väl inte du Nils som alltid ska köra förnedringssurf-vind. Det var 6,5:an. De andra kanske är bättre.

• wakenils

Medlem
    12 november, 2008 vid 08:28

jahopp… jag hade missat den iaf, verkar vara mer intresse i fylletrådar eller vem som attackerar vems dator
    har klippt ihop filmen från safaga nu iaf, kommer upp idag… efter att jag surfat =)

johnk har ett minne av en plattvattenspot i götet där du var ute i vind där det inte gick att starta draken… så länge man kan ladda nåt är det inte förnedring, lite promenad får man tåla (egypten var ett bra exempel på det)
    intressant om draken iaf, kanske får ge dem ett år innan de funkar bra

• johnk

Medlem
    12 november, 2008 vid 23:28

@WakeNils 515201 wrote:

jahopp… jag hade missat den iaf, verkar vara mer intresse i fylletrådar eller vem som attackerar vems dator
    har klippt ihop filmen från safaga nu iaf, kommer upp idag… efter att jag surfat =)

johnk har ett minne av en plattvattenspot i götet där du var ute i vind där det inte gick att starta draken… så länge man kan ladda nåt är det inte förnedring, lite promenad får man tåla (egypten var ett bra exempel på det)
    intressant om draken iaf, kanske får ge dem ett år innan de funkar bra

he he. inte sista gangen jag for hora den historien gissar jag 🙂 enda anledningen till att du inte var ute pa vattnet innan mig var att du var mer radd om kiten 🙂

• cellentropya

Medlem
    13 november, 2008 vid 00:05
    WakeNils;515055 wrote:
    Eric Rienstra laddar gött med boots på hawaii…
    Var det någon som hade wainman kitesen för demo i sverige?

Jag känner inte till någon som har Wainman Rabbit för demo i Sverige, en butik i Danmark har dessa kite för demo.

Jag har gipsy 6,5m och smoke 9m om du vill prova. Jag är i Malmö och brukar kita i Habo.
    Dessa kites are fenomenal! Även om jag inte är en top kiter, jag blivit helt beroende av wainman kites. Det är sant att i början de hindenburghad lätt men det är bara at set them up ordentligt och problemet är borta. Det finns 12 olika inställning du kan göra, enkelt och trevligt, bara hitta en som passar dig bäst.
  • dadil

Medlem
    13 november, 2008 vid 00:44

@cellentropya 515421 wrote:

WakeNils;515055 wrote:
    Eric Rienstra laddar gött med boots på hawaii…
    Var det någon som hade wainman kitesen för demo i sverige?

Jag känner inte till någon som har Wainman Rabbit för demo i Sverige, en butik i Danmark har dessa kite för demo.

Jag har gipsy 6,5m och smoke 9m om du vill prova. Jag är i Malmö och brukar kita i Habo.
    Dessa kites are fenomenal! Även om jag inte är en top kiter, jag blivit helt beroende av wainman kites. Det är sant att i början de hindenburghad lätt men det är bara at set them up ordentligt och problemet är borta. Det finns 12 olika inställning du kan göra, enkelt och trevligt, bara hitta en som passar dig bäst.

vad du skriker.

• sourra

Medlem
    13 november, 2008 vid 00:48

@WakeNils 515201 wrote:

Wacko, var det sån här vind ni inte fick när ni var i Soma? =)

http://vimeo.com/1935938

• cellentropya

Medlem
    13 november, 2008 vid 00:52

ops det var past and copy. Sorry!
    Jag ska sluta att skriker omedelbart.

Wind talking now.

zDad

• wakenils

Medlem
    13 november, 2008 vid 07:18

cellentropya, får ta det vid nästa besök i habo, borde väl vara skåningarna som styr upp nästa träff så man har en anledning att åka ner…

surra, hade en förmiddag när jag körde full depower i 11an när jag skulle köra urkrokat så var inte helt utan vind, såg nice ut det där, är nog där vi var sista dan

• sourra

Medlem
    13 november, 2008 vid 07:51

Mmm, det såg så härligt lättsamt ut. Fan vad jag är sugen på shortssurf nu!

• roland

Medlem
    19 november, 2008 vid 20:55

smoke e skön nästan som mina obbsisions hadde varit kul att testa gipsy

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: boots på hawaii

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.