Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FILM: "Committed"
-
Calle. Tack. Kul att du gillar den.
tror det blir en rejäl fight mellan Victor och Browne de närmsta åren 😉 Måste dock påpeka att Browne försöker sig på topplacering i både freestyle och wave. Är väl bara Kauli som fixat det tidigare?
Anyway. Riktigt skoj att du gillar den.Peter
-
Helt jävla sjukligt snyggt… är helt paff… eftertexterna är ju helt tokigt proffsiga … och då är det bara trailern… en stående ovation från min sida
håller med dom som tycker du borde försöka sälja den till SVT, Eurosport, mm
Ha det
-
Kan ju tyvärr inte komma på premiären eftersom det är lite långt bort och jag jobbar. När på ett ungefär, eller helst exakt när kommer filmen kunna laddas ner jag är såååå nyfiken!!!
-
Japp…. nu börjar det närma sig.
Vinden har dessvärre lagt sig ganska mycket så det kanske inte blir så mycket action i viken men det kommer helt klart gå att SUP’a i flera avseenden.Vi ses i Fiskebäck!!!
-
Ja, när är internet releasen?? Och hur var partajjet? Tråkigt att man missade det.. =(
-
Peter!! Den var grym! Jag är verkligen imponerad.
Lycka till på jobbet i Jer! Vi hoppas naturligtvis du levererar en ny film efter denna säsongen i Brasilien också.
-
Tack för en mycket trevlig kväll.
filmen vart över förväntan, helt klart i klass med andra professionella filmskapare.
lycka till ser fram emot att kunna köpa dina nästkommande filmer i butik!jag tror att filmen kommer kunna laddas ner om 2 veckor ca: pga. Musikrättigheter osv.
-
Jäpp
Då var man hemma från Göteborg igen. Lyckas på nått sätt alltid bli fast där hela helger och kommer tillbaka till verkligheten med huvudvärk sent på söndagar.Skulle vilja tacka alla som var på plats i GWCs grymma lokaler i Fredags. Ca 70 stycken tror jag vi räknade in. Kanonkväll, Tack GWC och Fahlen!
Logga in för att svara.