Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FILM: "Committed"

• mbkpeter

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 10:04

Calle. Tack. Kul att du gillar den.
    tror det blir en rejäl fight mellan Victor och Browne de närmsta åren 😉 Måste dock påpeka att Browne försöker sig på topplacering i både freestyle och wave. Är väl bara Kauli som fixat det tidigare?
    Anyway. Riktigt skoj att du gillar den.

Peter

• rydstrom

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 14:31

Helt jävla sjukligt snyggt… är helt paff… eftertexterna är ju helt tokigt proffsiga … och då är det bara trailern… en stående ovation från min sida

håller med dom som tycker du borde försöka sälja den till SVT, Eurosport, mm

Ha det

• platypus

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 08:01

Imorgon är det premiär på GWC i fiskebäck!

Välkommen!

• flikka

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 10:08

Kan ju tyvärr inte komma på premiären eftersom det är lite långt bort och jag jobbar. När på ett ungefär, eller helst exakt när kommer filmen kunna laddas ner jag är såååå nyfiken!!!

• basse

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 13:07

Japp…. nu börjar det närma sig.
    Vinden har dessvärre lagt sig ganska mycket så det kanske inte blir så mycket action i viken men det kommer helt klart gå att SUP’a i flera avseenden.

Vi ses i Fiskebäck!!!

• anna

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 11:58

Ja, när är internet releasen?? Och hur var partajjet? Tråkigt att man missade det.. =(

• basse

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 15:29

Peter!! Den var grym! Jag är verkligen imponerad.

Lycka till på jobbet i Jer! Vi hoppas naturligtvis du levererar en ny film efter denna säsongen i Brasilien också.

• danneman

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 12:33

Tack för en mycket trevlig kväll.
    filmen vart över förväntan, helt klart i klass med andra professionella filmskapare.
    lycka till ser fram emot att kunna köpa dina nästkommande filmer i butik!

jag tror att filmen kommer kunna laddas ner om 2 veckor ca: pga. Musikrättigheter osv.

• mbkpeter

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 18:23

Jäpp
    Då var man hemma från Göteborg igen. Lyckas på nått sätt alltid bli fast där hela helger och kommer tillbaka till verkligheten med huvudvärk sent på söndagar.

Skulle vilja tacka alla som var på plats i GWCs grymma lokaler i Fredags. Ca 70 stycken tror jag vi räknade in. Kanonkväll, Tack GWC och Fahlen!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FILM: "Committed"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.