Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film! El Yaque O-Seven Trailer

• militaren

Medlem
    28 april, 2007 vid 18:50

Gött att höra att ni gillade den. Ska bli spännande att klippa ihop sitt första stora projekt. Filmen kommer ligga på 15-20 minuter.

Tack gurra för tipset..Vi kanske ses på vattnet och då får du gärna komma med mer tips och trix.

//Micke

• ola_p

Medlem
    28 april, 2007 vid 20:15

@Militären 379975 wrote:

Gött att höra att ni gillade den. Ska bli spännande att klippa ihop sitt första stora projekt. Filmen kommer ligga på 15-20 minuter.

Tack gurra för tipset..Vi kanske ses på vattnet och då får du gärna komma med mer tips och trix.

//Micke

Det kanske hetaste tipset av alla, gör inte en för lång film! 20 minuter är 1/4dels långfilm, kan vara värt att tänka på. Men om du har stora mängder välorganiserat material av hög kvalitet så visst. 😉

Schysst trailer hursom, ser fram emot hela rullen!

• frippe75

Medlem
    28 april, 2007 vid 20:23

@Militären 379560 wrote:

Tja! Va på min livs bästa resa i år under feb-apr i Venezuela. Brudar, vindsurf och party. Klicka på länken nedan för att se trailern. Enjoy!!!

Trailer: http://ftp.steffo.nu/pp/data/2/El_Yaque_O-Seven_Trailer.wmv

//Micke

Måste säga att ja rådiggade klippet när du fadar mellan två trick filmat på stativ… KUNGLIGT!!!

• naish

Medlem
    30 april, 2007 vid 10:14

har sett denna trailern 200 gånger nu asså.. Riktigt jävla fet!! Va heter låtarna förresten? SJukt bra musik.

• militaren

Medlem
    30 april, 2007 vid 15:35

hehehe…sånt är ju riktigt jävla kul att höra. låten jag använt är Richard Durand – Sunhump. game on

• trimmarn

Medlem
    30 april, 2007 vid 15:48

Grym, ser fram emot en samprod med 08-crew.
    /peder

• danneman

Medlem
    30 april, 2007 vid 22:41

Fan vill ocksa se . Din Tricktionary bok ar tillbaka i ratta hander Micke! far kolla trailern nar jag kommer hem!

• spray

Medlem
    30 april, 2007 vid 23:17

Sett trailern flera ggr, fin effekt när den där killen hoppar. Jävligt bra musik också!

• militaren

Medlem
    1 maj, 2007 vid 12:02

@DanneMan 380369 wrote:

Fan vill ocksa se . Din Tricktionary bok ar tillbaka i ratta hander Micke! far kolla trailern nar jag kommer hem!

Du är en klippa Danne. Vi ses väll på Öland under kristi?

• sebbe

Medlem
    1 maj, 2007 vid 12:37

Snyggt filmat tycker jag, känns riktigt lovande, vilken jäkla höjd golito fick på det lilla skvalpet….! Otrroligt

• danneman

Medlem
    6 maj, 2007 vid 00:05

Fytti fan Micke nu steg du i graderna 😉 riktigt många snygga Klippeffekter. Me Gusta!

faan va grymt det blev från Stegen! nu ska jag kolla igen =)

• bjornen

Medlem
    2 juli, 2007 vid 14:01

Finns det någon färdig film ? Den var grym trailern !

//Björn

• danneman

Medlem
    2 juli, 2007 vid 14:16

senast “onsdags” hörde från micke har han inte ens fortsatt! dess värre!

• militaren

Medlem
    3 juli, 2007 vid 09:04

@Bjornen 394024 wrote:

Finns det någon färdig film ? Den var grym trailern !

//Björn

Än har det inte börjat klippas i den stora Filmen. Men under tiden har jag lekt med en till trailer. Då jag nu försöker lära mig så mycket som möjligt om att göra film och få fram en kännsla i den. Hade inte tänkt att lägga ut den men kan bjuda på den också i väntan på filmen. Du hittar den här: http://ftp.steffo.nu/pp/data/2/El_Yaque_O-seven_Trailer_2_.wmv

//Micke

• hakman

Medlem
    3 juli, 2007 vid 13:20

Jävlar va nice. Den slår dock inte den första. Hur blir det med resan nästa år nu då?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film! El Yaque O-Seven Trailer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.