Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film! El Yaque O-Seven Trailer
-
Gött att höra att ni gillade den. Ska bli spännande att klippa ihop sitt första stora projekt. Filmen kommer ligga på 15-20 minuter.
Tack gurra för tipset..Vi kanske ses på vattnet och då får du gärna komma med mer tips och trix.
//Micke
-
@Militären 379975 wrote:
Gött att höra att ni gillade den. Ska bli spännande att klippa ihop sitt första stora projekt. Filmen kommer ligga på 15-20 minuter.
Tack gurra för tipset..Vi kanske ses på vattnet och då får du gärna komma med mer tips och trix.
//Micke
Det kanske hetaste tipset av alla, gör inte en för lång film! 20 minuter är 1/4dels långfilm, kan vara värt att tänka på. Men om du har stora mängder välorganiserat material av hög kvalitet så visst. 😉
Schysst trailer hursom, ser fram emot hela rullen!
-
@Militären 379560 wrote:
Tja! Va på min livs bästa resa i år under feb-apr i Venezuela. Brudar, vindsurf och party. Klicka på länken nedan för att se trailern. Enjoy!!!
Trailer: http://ftp.steffo.nu/pp/data/2/El_Yaque_O-Seven_Trailer.wmv
//Micke
Måste säga att ja rådiggade klippet när du fadar mellan två trick filmat på stativ… KUNGLIGT!!!
-
har sett denna trailern 200 gånger nu asså.. Riktigt jävla fet!! Va heter låtarna förresten? SJukt bra musik.
-
hehehe…sånt är ju riktigt jävla kul att höra. låten jag använt är Richard Durand – Sunhump. game on
-
Fan vill ocksa se . Din Tricktionary bok ar tillbaka i ratta hander Micke! far kolla trailern nar jag kommer hem!
-
Sett trailern flera ggr, fin effekt när den där killen hoppar. Jävligt bra musik också!
-
Snyggt filmat tycker jag, känns riktigt lovande, vilken jäkla höjd golito fick på det lilla skvalpet….! Otrroligt
-
Fytti fan Micke nu steg du i graderna 😉 riktigt många snygga Klippeffekter. Me Gusta!
faan va grymt det blev från Stegen! nu ska jag kolla igen =)
-
senast “onsdags” hörde från micke har han inte ens fortsatt! dess värre!
-
@Bjornen 394024 wrote:
Finns det någon färdig film ? Den var grym trailern !
//Björn
Än har det inte börjat klippas i den stora Filmen. Men under tiden har jag lekt med en till trailer. Då jag nu försöker lära mig så mycket som möjligt om att göra film och få fram en kännsla i den. Hade inte tänkt att lägga ut den men kan bjuda på den också i väntan på filmen. Du hittar den här: http://ftp.steffo.nu/pp/data/2/El_Yaque_O-seven_Trailer_2_.wmv
//Micke
-
Jävlar va nice. Den slår dock inte den första. Hur blir det med resan nästa år nu då?
Logga in för att svara.