Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Björlanda 5 dec.

• tdk

Medlem
    6 december, 2004 vid 11:49

Ska väl erkänna att jag inte har laborerat sååååå mycket med bom höjden.. Tycker om att ha den i axelhöjd.. Även i vågor.. Sen om det gör stor skillnad på mina dåliga vågsegling kunskaper vet jag ju inte.. Ska prova.. grin.gif

• Knatte

Gäst
    6 december, 2004 vid 11:55

Jo, när det är överlevnads surfing och choppiga förhållanden grin.gif wink.gif tongue.gif
    Då funkar ZZ-topp klockrent!

• lars_k

Medlem
    6 december, 2004 vid 12:34

Det är inte direkt optimalt att rida vågor med hög bom, man “når” inte riktigt riggen när man lutar den framåt i bottensvängen. Men det är förstås en smaksak hur man vill ha det…

• jox

Medlem
    6 december, 2004 vid 16:03

Svar till:

Jo, när det är överlevnads surfing och choppiga förhållanden grin.gif wink.gif tongue.gif
    Då funkar ZZ-topp klockrent!

[/ QUOTE ]

Nej! frown.gif shocked.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    6 december, 2004 vid 16:12

haha, minst sagt coppigt igår..det var fan det jävligaste surfet nån gång..aldrig surfat på något choppigare ställe, fattar inte vad allt chopp kom ifrån..brukar inte vara så jävulskt choppigt, o andra sidan har jag inte surfat i Beerlanda i dem vindarna..menmen, grym vind, fett jävla drag o lite sol fick man, tok nöjd cool.gif

..att jag studsade som en vante berodde mera på att RAMBO väger 60kg, har en bräda på 73liter(53.5cm bred) + ett tok på förstort segel(4.0)

“TDK” som väger 20kg mera än lille Rambo körde exact “samma” prylar o hade problem..

O min riggning, var suverän grin.gif, 4elattans nedhal, utspänt till smögen o masfoten ifos aningen för långtbak..hade inte gjort nån märkbar skyllnad i dem vindarna tror jag, det var survivor surf igår cool.gif

Men, nästa år blir det ett 3.5 + ett 3.0 samt en 60liters vågis..eller om jag köper ett 3.3, 3.7 och ett 4.2..jopp. det blir gyt.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    6 december, 2004 vid 16:14

Skitgrymt!

har MSN: john_j_ramboo@hotmail.com

hm..jo, tror en timma tar 1 gigg va?
    Min data kan stå på, men en “personlig leverans” e kanske smidigast?
    Du bestämmer Knatteman! wink.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    6 december, 2004 vid 16:14

grin.gif

• tdk

Medlem
    6 december, 2004 vid 16:16

He, jag är faktiskt lite immpad av hur väl du pallade med vtrycket ändå.. Som sagt det blåste bra, och mina 20kg fläsk hjäpte ju fan inte.. wink.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    6 december, 2004 vid 16:19

im RAMBO you knowcool.gif grin.gif

Har slängt in bilderna nu, ploppar du in på MSN sen så skickar jag dem, inte så jävla tuffa men ändå en dokumenataion from the windy däj wink.gif

• jox

Medlem
    6 december, 2004 vid 16:45

60 kg? Nu sjojar du väl allt? Vad käkar du, Sallad?! tongue.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    6 december, 2004 vid 16:50

RAMBO skojjar aldrig..o defenetivt om sin manliga vikt grin.gif
    jopp,jag väger 60kg.

hur knubbig e du?

• jox

Medlem
    6 december, 2004 vid 17:23

Okej, hoppas att jag inte lät allt för kaxig där… Ligger väl själv på 67-70 kg satt det är inte så mycket att skryta med men jag är stolt över att vara planigsräka!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    6 december, 2004 vid 17:56

haha, jag tyckte du var rooooooooooolig grin.gif “sallad”

javisst, planingsräkor e tyffa cool.gif

• niclase

Medlem
    7 december, 2004 vid 09:25

Helgrym rulle! Weltklasse faktiskt. Faen vad det blåste fint…

• Knatte

Gäst
    7 december, 2004 vid 17:22

Tackar// grin.gif laugh.gif
    Nästa film skall bli lite stabilare. Investerade i nytt kamera stativ idag.
    Söndagens stativ vägde för lätt i vindbyarna blush.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Björlanda 5 dec.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.