Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från Blekinge!

• flip

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 15:44

Fan vad ni har utvecklats.. riktigt kul att se!
    Ha det nice

• jonaish

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 16:03

va fan asså när ja kollar på den så får
    man bara se 12 sec shocked.gif lr ska det va så ?? frown.gif

• denrica

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 16:20

Nä det ska inte va så. Prova att ladda ner den igen. Om du laddar från min direktlänk så prova att gå in på http://www.kitedream.com och klicka på knappen ”Filmer”. Där hittar du filmen längst upp på sidan.
    Tack för att du säger till!
    /DJ

• niklas82

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 16:29

nej det är inte meningen,, 2 minuter o nånting sak det vara..

Hoppas inte det var meningen att det skulle vara den låten iheller ??? för det fick mig att inte orka titta klart.. crazy.gif

såg kallt ut

• denrica

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 16:35

He he! Vad har ni för musiksmak här på steffo??? Den låten e ju jättebrah. Nu får ni skärpa er!
    grin.gif grin.gif grin.gif
    /DJ

• jonaish

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 16:53

Svar till:

nej det är inte meningen,, 2 minuter o nånting sak det vara..

Hoppas inte det var meningen att det skulle vara den låten iheller ??? för det fick mig att inte orka titta klart.. crazy.gif

såg kallt ut

[/ QUOTE ]

man kan ju testa att skruva ner ljudet lr ta bort det helt

• sj0gren

Medlem
    24 oktober, 2005 vid 18:04

Hade ni stativ när ni filma? Om inte så är det en bra grej. cool film men jobbig låt tongue.gif

• davids

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 09:51

har ni en trasig DNA sträng eller nåt? Fanns ingen annan låt ni kunde valt?

• skanepaul

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 10:48

Fast nästan bättre än Da Buzz… smile.gif

• matte_c

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 11:31

Såg mysigt ut i vattnet. Var den där röda draken en crossbow eller switchblade? isf vilken storlek och vilken vindstyrka kördes den i?

Vad var det för spot ni körde på? Själv är man torhamnsbaserad (brukar kita där, jag är själklart inte uppvuxen där, det hade man ju hållt tyst om i sånna fall). I vilka vindriktningar funkar den spoten?

/Matte

• che_riff

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 12:12

För ett tag sedan såg jag, här på forumet, en tråd rörande tips på bra musik. Denna film är ett mycket bra exempel på ”helt åt helvete dålig”-musik. Crazy Frog?? Uuuhhhhh! Axel F grin.gif! Vi som är födda före kronprinsessan Viktoria ”dansade” rätt gått till denna låt på knattediskoteken. Idag inte lika het dock.

Vill i alla fall säga tack för lite film.

• denrica

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 12:36

Svar till:

Såg mysigt ut i vattnet. Var den där röda draken en crossbow eller switchblade? isf vilken storlek och vilken vindstyrka kördes den i?

Vad var det för spot ni körde på? Själv är man torhamnsbaserad (brukar kita där, jag är själklart inte uppvuxen där, det hade man ju hållt tyst om i sånna fall). I vilka vindriktningar funkar den spoten?

/Matte

[/ QUOTE ]

Både den röda och den blå är Crossbow 12 m2. Vi körde den i c:a 12m/s skulle jag uppskatta det till med lite starkare vindstyrkor ibland. (Uppskattat, har ingen mätare) Det går utmärkt. Kan tänka mig att köra Crossbow 12m2 upp till 16-18 m/s kanske. Switchblade har jag inte testat, men den har ju ett lägre AR-tal. Crossbowen tycker jag är mycket trevlig kite. Kan inte jämföra med andra, men jag är nöjd, och det är kanske bra kritik med tanke på priset.

Vi surfar i Sandviken. Funkar på SO-SV. Vid rak västlig eller ostlig blir vinden ofta byig. Vid V-NV brukar vi köra på Strandängen, Bromölla. Liten riggplats/launchplats, men gött vatten. Midjedjupt och ganska platt vatten.
    Hoppas vi ses!
    /DJ

• davids

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 13:48

Visst stick du ut med 12:a i 16-18 m/s så kan vi se din dödsannons i tidningen dagen efter

• jonaish

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 14:02

nä _______Fear Factory ______ ska det va, asså låten nu

ladda hem och njut av musiken

• gogga

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 15:14

vad är det för bög streck du har runt allting?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från Blekinge!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.