Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från Blekinge!
-
ja det är understreck och bindestreck och en pil som du kanske ser,
å sen står det http://www.neradio.se i mittensvårare va det inte
-
En 12 crossbow kan man köra med max upp till 14 m/s sen får man nog väga över 100 kilo om det ska ens vara värt att försöka. Varje crossbow har ett stort vindregister men att köra 12:an i 16-18 m/s var att ta i.
-
Ok. Förlåt, förlåt! Men idag blåste det bra. kanske 14 m/s. i alla fall. Men det var jobbigt, jag håller med. Men det är väl rätt att man inte kan köra CB 12 i över 16-18 m/s eller???
-
Svar till:
Ok. Förlåt, förlåt! Men idag blåste det bra. kanske 14 m/s. i alla fall. Men det var jobbigt, jag håller med. Men det är väl rätt att man inte kan köra CB 12 i över 16-18 m/s eller???
[/ QUOTE ]
Ingenting Är Omöjligt ////Gunde Svan
-
Kan kan man väl men det blir nog väldigt jobbigt och farligt
-
yee men ni kitare är väl inte rädda för väldigt jobbiga och farliga saker ??
-
Svar till:
Kan kan man väl men det blir nog väldigt jobbigt och farligt
[/ QUOTE ]
Var ute igår och körde i 14 m/s. Mycket jobbigt. Filips drake trillade ner och ville inte riktigt veckla upp sig igen. Den snodde som tokig och ryckte i linorna tills den åkte upp och det blev lite bodydrag. Inte kul. Men inga skador som tur var.
/DJ -
Hehe, hade mina bladders uppblåsta i en vecka och dom var stenhårda när jag skulle köra så om det problemet har funnits på tidigare modeller så är det borta nu
-
Ja det är inte så konstigt tar du in kiten i värmen så expanderar ju den kalla luften i bladdersen och då blir dom i bästa fall stenhårda men kan väldigt lätt sprängas.
Så det är inte att rekomendera själv släpper jag alltid ute lite luft när jag kommer hem just därför!
Logga in för att svara.