Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från Blekinge!

• gugge

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 22:22

haha, bra fråga!

• jonaish

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 05:37

ja det är understreck och bindestreck och en pil som du kanske ser, shocked.gif
    å sen står det http://www.neradio.se i mitten wink.gif

svårare va det inte smirk.gif smirk.gif

• sj0gren

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 16:54

En 12 crossbow kan man köra med max upp till 14 m/s sen får man nog väga över 100 kilo om det ska ens vara värt att försöka. Varje crossbow har ett stort vindregister men att köra 12:an i 16-18 m/s var att ta i.

• denrica

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 19:33

Ok. Förlåt, förlåt! Men idag blåste det bra. kanske 14 m/s. i alla fall. Men det var jobbigt, jag håller med. Men det är väl rätt att man inte kan köra CB 12 i över 16-18 m/s eller??? blush.gif

• jonaish

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 19:44

Svar till:

Ok. Förlåt, förlåt! Men idag blåste det bra. kanske 14 m/s. i alla fall. Men det var jobbigt, jag håller med. Men det är väl rätt att man inte kan köra CB 12 i över 16-18 m/s eller??? blush.gif

[/ QUOTE ]

Ingenting Är Omöjligt ////Gunde Svan

• sj0gren

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 21:06

Kan kan man väl men det blir nog väldigt jobbigt och farligt

• jonaish

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 06:08

yee men ni kitare är väl inte rädda för väldigt jobbiga och farliga saker ??

• denrica

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 08:59

Svar till:

Kan kan man väl men det blir nog väldigt jobbigt och farligt

[/ QUOTE ]

Var ute igår och körde i 14 m/s. Mycket jobbigt. Filips drake trillade ner och ville inte riktigt veckla upp sig igen. Den snodde som tokig och ryckte i linorna tills den åkte upp och det blev lite bodydrag. Inte kul. Men inga skador som tur var.
    /DJ

• eddie

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 11:58

Jävligt jobbigt med läckande ventiler förstår jag…
    smirk.gif

• patrikol

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 18:35

Gött! Visst fan är det skitkul minst sagt! smile.gif

• sj0gren

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 19:17

Hehe, hade mina bladders uppblåsta i en vecka och dom var stenhårda när jag skulle köra så om det problemet har funnits på tidigare modeller så är det borta nu

• patrikol

Medlem
    29 oktober, 2005 vid 23:39

Ja det är inte så konstigt tar du in kiten i värmen så expanderar ju den kalla luften i bladdersen och då blir dom i bästa fall stenhårda men kan väldigt lätt sprängas.

Så det är inte att rekomendera själv släpper jag alltid ute lite luft när jag kommer hem just därför!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från Blekinge!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.