Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film från Cortez69 Film
-
Film från Cortez69 Film
Publicerad av danneman på 27 januari, 2010 vid 22:10Tänkte jag skulle dela med mig av lite från vinterns Jobb!
20 februari kommer det vara Premiär för Severns nya racing segel och en film jag gjort.
Förhoopningsvis mer i framtiden.:smile:
Danneman
[ame=”http://vimeo.com/7849305″]kode ”starboard” on Vimeo[/ame]
tdk svarade 15 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Komma hem från ett ispass på 1,5h och sen snöskottning i 1h (ja en jävla massa öppen yta och onödig 3-bilars garageinfart) och sen logga in på surfzone och kika på nya inlägg, hitta ngt om en film, öppna en kall coca cola och va fan ser man….en NIIIIICE trailer med grym musik, kikar jag ut så ligger mina driver fint skurna i vita tårbitar 🙂
Bara att gå och lägga sig och drömma BLÖTT 🙂OCH BRA JOBBAT!
/mac 😉
PS Blir det en längre session och kan man få tag på den (samlar nämligen). DS
-
Gött! Helikopterperspektiv är verkligen fett!
Något jag saknar i dagens surffilmer är nya perspektiv! Spelar ingen roll hur många loopar det snurras eller trixxas på vattnet om man filmar från ”stranden”, jag blir trött på det tillslut. Varför filmas inte mer från vattenskoter?? Har sett ett par filmer där ytterst lite är filmat från vattenskoter. Känns som ett billigare alternativ till helikopter och relativt lätt att utföra. Man får en annan känsla av surfingen om man ser det på nära håll och i fart(vilket man inte får om man slänger i en dykare med kamera). Även de nya headcamsen är ju grymma!Mer vinklar åt surffolket 🙂
-
Borje;596559 wrote:Gött! Helikopterperspektiv är verkligen fett!
Något jag saknar i dagens surffilmer är nya perspektiv! Spelar ingen roll hur många loopar det snurras eller trixxas på vattnet om man filmar från ”stranden”, jag blir trött på det tillslut. Varför filmas inte mer från vattenskoter?? Har sett ett par filmer där ytterst lite är filmat från vattenskoter. Känns som ett billigare alternativ till helikopter och relativt lätt att utföra. Man får en annan känsla av surfingen om man ser det på nära håll och i fart(vilket man inte får om man slänger i en dykare med kamera). Även de nya headcamsen är ju grymma!Mer vinklar åt surffolket 🙂
Apropå vinklar: Måste pusha lite för Kite Hengo här i Norr….
ser ju en grym potential i heli-cams….[ame=”http://www.vimeo.com/8322855″]White Christmas on Vimeo[/ame]
Ps. har hört att det är grym musik i Severne-filmen 😉
-
Snygg film!
Kanske lite OT. men helikoptervinklar är häftiga, kolla in ”hemma hos” James Stewart (snabbaste supercross åkaren på jorden)
http://freecaster.tv/fmx/1008405/james-bubba-stewart-tears-up-his-private-track-in-florida/per
-
riktigt snyggt och härlig stämning . nu längtar man ordentligt efter surf
-
Synd att det inte blev nått för Starboard.. nu får vi hoppas på Severne!
-
DanneMan;596969 wrote:Synd att det inte blev nått för Starboard.. nu får vi hoppas på Severne!
Kasst.. Billigt e bra men gratis är bäst.. 🙁
Håller tummarna
Logga in för att svara.