Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från förra helgen i Lejet är nu uppe!
-
Film från förra helgen i Lejet är nu uppe!
Publicerad av snygging på 19 mars, 2007 vid 08:43Årets mest oseriösa film som inte bör tas på allvar är nu färdig.
Så luta dig tillbaks ta lite popcorn, vrid upp volymen, tryck på helskärm.(Om du inte har divx svara ja på att installera detta eminenta filformat).http://stage6.divx.com/user/pierremansson/video/1158922/Kite-i-Lejet
Tack till alla som var med i filmen, daniel, stefan och nic som hjälpte mig att filma.
(Det är första filmen så det är mycket sneda horisonter, slarviga klipp, stavfel, dingel dangel, bla bla bla)svinet svarade 17 år, 7 månader sedan 24 Medlemmar · 34 Svar -
34 Svar
-
Gött att se pirre-man!! Du e vår näste missförstådde konstnär..
Fick du ngt fr helgen eller hur var de?
//alex
-
@rusiak 371023 wrote:
Gött att se pirre-man!! Du e vår näste missförstådde konstnär..
Fick du ngt fr helgen eller hur var de?
//alex
sista minuten är från helgen i lagan.
Vågorna är så långt ute och solen och den hårda vinden försvårade det hela, + att det var ingen bra ide att bara sätta igång kameran och tro att det skulle bli någon kvalite :).Men jag är trots allt imponerad av hur kameran klarade av ljuset!
-
@Fredde k 371032 wrote:
Go film men det ser fantastiskt kallt ut….. eller??
Njaa tejp runt skorna gjorde susen och en shorty under, men nu i lö lånade jag en annans våtdräkt och tog shortyn under och djävlar vilken bastu i det fina vädret det blev, var tvungen att dra av mig allt och byta om. Som sagt var nu är våren här !! 🙂
-
@snygging 371043 wrote:
Njaa tejp runt skorna gjorde susen och en shorty under, men nu i lö lånade jag en annans våtdräkt och tog shortyn under och djävlar vilken bastu i det fina vädret det blev, var tvungen att dra av mig allt och byta om. Som sagt var nu är våren här !! 🙂
Hoppas du har rätt. äger ingen shorty så jag hoppasdet blir varmare snart så inte familjelyckan försvinner i havet…
-
Tjusigt pjär! Inte alls illa för att vara den första! Det verkar lovande för sommaren!
Jag var allt och gluttade på dig lite i mynningen men fattade aldrig att det var du.
-
Tack för den, blev riktigt duktigt kitesugen!
Får ta en premiärtur snart! -
@Zilversurfarn 371106 wrote:
Tack för den, blev riktigt duktigt kitesugen!
Får ta en premiärtur snart!Instämmer!
Logga in för att svara.