Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från förra helgen i Lejet är nu uppe!

• skotten

Medlem
    21 mars, 2007 vid 13:34

tastey vid lads…. got nothing but real nice vibes from it… cant wait for the next.

• ill-k

Medlem
    21 mars, 2007 vid 22:40

nizee:)

• simoneburgess

Medlem
    22 mars, 2007 vid 11:37

Ahh! Skrik-slampa i början! Satt med hörlurar:mad2:

• peda

Medlem
    1 april, 2007 vid 09:39

Kanonfilm. Skulle visa mina polare den nu, då gick det inte att att hitta den längre. Är den borttagen?
    Skulle riktigt gärna vilja se den igen.

Mvh Peter

• skanepaul

Medlem
    1 april, 2007 vid 14:55

Har också missat, var finns den?

• brutolf

Medlem
    1 april, 2007 vid 22:35

Det kommer bara en gif-bild på den länken.
    Du kanske måste uppdatera den?

• snygging

Medlem
    2 april, 2007 vid 06:36

Verkar som de har byggt om siten så att länken hadde blivit ändrad. Här är den nya:
    http://stage6.divx.com/user/pierremansson/video/1158922/Kite-i-Lejet

• hovang

Medlem
    2 april, 2007 vid 20:41

Finns det ingen länk där man kan ladda ner hela filmen lokalt? Det funkar dåligt att glo på den direkt på hemsidan för mig.

• falsterbo

Medlem
    2 april, 2007 vid 20:56

Vad är det ni har klippt in i filmen, typ en naken bild. Efter 4min och drygt 52sec:confused2:

• edorf

Medlem
    2 april, 2007 vid 21:22

@Falsterbo 374100 wrote:

Vad är det ni har klippt in i filmen, typ en naken bild. Efter 4min och drygt 52sec:confused2:

ja och drygt 02:59 så är en det en prärievarg som skiter och skiter..

jag undrar vad som händer när man spelar filmen baklänges

• sourra

Medlem
    2 april, 2007 vid 21:37

@edorf 374106 wrote:

ja och drygt 02:59 så är en det en prärievarg som skiter och skiter..

jag undrar vad som händer när man spelar filmen baklänges

Ja det är väl för att göra folk undermedvetet sugna på skitande prärievargar. Eller?

• sbjorne

Medlem
    2 april, 2007 vid 23:47
    Svinet;371037 wrote:
    Instämmer med föregående talare.. Tack för att du fick med min slang!

Har du blitt filmstjärna nu? 😀

Får nog börja köra mer i Läjet….

• snygging

Medlem
    3 april, 2007 vid 05:26

@Hovang 374098 wrote:

Finns det ingen länk där man kan ladda ner hela filmen lokalt? Det funkar dåligt att glo på den direkt på hemsidan för mig.

Bredvid play knappen mitt på filmrutan finns en kryptisk pil som pekar nedåt som man klickar på för nedladdning. Därefter kan man spela upp filmen med vlc (http://www.videolan.org/vlc/) eller divx spelaren (http://www.divx.com/divx/windows/player/).

• snygging

Medlem
    3 april, 2007 vid 05:36

@Falsterbo 374100 wrote:

Klippen (ala fight club) blev konstigt nog kortare efteråt än när jag redigerade filmen.
    Så nu på sistone har jag blivit väääldigt sugen på skitande hundar, deckade tomtar och gigant stora bröst på tvillingar,
    hrmmm kanske var bäst som det blev att de blev för korta…

• svinet

Medlem
    3 april, 2007 vid 05:58

@snygging 374125 wrote:

Klippen (ala fight club) blev konstigt nog kortare efteråt än när jag redigerade filmen.
    Så nu på sistone har jag blivit väääldigt sugen på skitande hundar, deckade tomtar och gigant stora bröst på tvillingar,
    hrmmm kanske var bäst som det blev att de blev för korta…

haha jag tycker att sådant hör till! Vi får spela in en rulle i Falkenberg i vår 😉

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film från förra helgen i Lejet är nu uppe!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.