Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från förra helgen i Lejet är nu uppe!
-
Film från förra helgen i Lejet är nu uppe!
svinet svarade 17 år, 7 månader sedan 24 Medlemmar · 34 Svar
-
@Svinet 374129 wrote:
haha jag tycker att sådant hör till! Vi får spela in en rulle i Falkenberg i vår 😉
Fäbojäntan och svinet??? hehehe
Du missade inget igår det blåste 4m/s kanske lite mer på slutet så jag hoppade aldrig i.
Som tur var så var tjejen med så att man kunde grilla lite istället! Man skulle ha varit ute nu på morgonen. -
@snygging 374136 wrote:
Fäbojäntan och svinet??? hehehe
Du missade inget igår det blåste 4m/s kanske lite mer på slutet så jag hoppade aldrig i.
Som tur var så var tjejen med så att man kunde grilla lite istället! Man skulle ha varit ute nu på morgonen.Du känner min filmsmak 😉
Ajdå då missade jag ju nada. Men sugen på kite. Håller på att lobba för DK under påsken… Själv? -
@snygging 374125 wrote:
Klippen (ala fight club) blev konstigt nog kortare efteråt än när jag redigerade filmen.
Så nu på sistone har jag blivit väääldigt sugen på skitande hundar, deckade tomtar och gigant stora bröst på tvillingar,
hrmmm kanske var bäst som det blev att de blev för korta…Ahh… I’ve got some stories about drunken santas…
Logga in för att svara.