Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film från Gislövshammar igår!
-
Film från Gislövshammar igår!
Publicerad av bananen på 29 september, 2007 vid 06:16Filmade lite igår och klippte ihop en amatörvideo! Det var ju så sjukt bra…
http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=play&linkid=308&catid=16&page=1
rabbit svarade 17 år, 1 månad sedan 18 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Va f*n du skämtar aprillo med oss va!?! Är det nån jäkla fågelskådare som hållit i kameran eller?
-
Bra film, men det var nog snäppet bättre när vi var där Jonas.Nä måste bara hänga på igen när jag har skaffat en ny vågis.
-
Jorå, men det var nog varmare och skönare på kontoret i Göteborg….FAAAAAAN!!!! 😡
Vem är det som sätter monsterbakåten?
Bra filmat! 🙂
-
Tack! Det var snabbt jobbat!
Ofattbart att det bara var 30 pers där på en så uppenbar superprognos. Folk åker 120 mil tor från Stockholm (där det knappt strandstartsbehärskande gardet är glada för lite svall från den lokala bilfärjan), vad sysslar ni med i Skåne och på Västkusten?!? Fler danskar än svenskar?
Nåja, alla inom 30 mil lär ju sparka sig själva i alla fall efter den filmen. 😉
-
när jag trycker på länken så får jag se en film på vad jag gissar är typ en fjärdedel av hela filmrutan. Jag ser inte skymten av Livings feta hopp.
Hur fixa?? kan man högerklicka och “spara länk som” eller nåt? -
@RadiKalle_ 418791 wrote:
när jag trycker på länken så får jag se en film på vad jag gissar är typ en fjärdedel av hela filmrutan. Jag ser inte skymten av Livings feta hopp.
Hur fixa?? kan man högerklicka och “spara länk som” eller nåt?http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?catid=16
Högerklicka på den blåa pilen som pekar nedåt och “spara mål som”
-
… eller dubbelklicka på film rutan för helskärmsläge
tycker inte riktigt att filmen gör vågorna rättvisa (så är det aldrig va?). var där lite senare än bananen tror jag, å det var helt sick.
-
Hehe fan va grymt Banarne! Du fick med när jag gick upp och la mej på riggen i skummet. Skönaste spolningen i år helt klart. =)
Jävvlar va han laddar – Living! -
när jag spelar upp dessa filmer “hackar” alltid bilden, är det någon som kan ana varför?
-
Lars_K varför gjorde du inte som Living på klippet innan? Ser ut som du håller igen lite…. 🙂
-
Grymt
Kanske dags o förhandla till sig semester på bra surfdagar i nästa anställningskontrakt :tongue:
Logga in för att svara.