Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film från Halmstad idag!
-
Film från Halmstad idag!
Publicerad av imported_borje på 22 december, 2008 vid 20:32God Jul allesammans. Här kommer lite julgodis från Halmstad idag.
Tanka under Galleri på http://ohana.seugglemannen svarade 15 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Shit, trodde inte jag skulle säga detta men jag älskar dig Börje 🙂 Det är så underbart att få aktuell surffilm från Sverige samma dag. Helt sjukt att få ute en bra surfrulle så snabbt. Bra jobbat, härlig film.
Det såg bra ut därnere, som vanligt. Det gula SF O´hana seglet gjorde sig bra på film.
-
Härlig film! Såg ut att varit riktigt fina förhållanden och vilket grymt laddande från åkarna. Härligt.
-
Fy fan vad gött med lite högupplöst(!?) film med vind, sol och rippande hjältar!
/M -
Tackar tackar. Filmen är dock inte högupplöst. Den skulle vara det om jag inte råkade beställa kamera på kameraexperten.se och blev blåst som många andra svenskar. Nu e man 6k fattigare, men gårdagens julsurf lade iallafall lite plåster på såren.
-
Hursomhellst schysst kvalle, både på filmen och rippandet!
/M -
Grymt med film och snyggt rippat. Riktigt fin vågridning. Det syns att ni kan stället.
-
Och när vinden vred på eftermiddagen fick man simma in.
Tack ni som höll ett vakande öga./Samuel
-
Vackert! Fina förhållanden och fin segling! Måste bli mer surf i Halmstad nästa år…..
Logga in för att svara.