Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film från läjet 28/8
-
Film från läjet 28/8
Publicerad av don_cavalli på 30 augusti, 2004 vid 20:20Man skulle kunna tro att det är en reklamfilm för simmer 05!
http://www.freedom.se/filmen.htmmag svarade 20 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst30 augusti, 2004 vid 20:33hehe…tyft, lite go CypressHill oxå
-
Tack för en bra film! Toppen att du lägger ut filmerna streamade så man slipper ladda ner en massa MB på hårddisken! Vore ju kanon om Steffo hade resurser att fixa ett antal MB som vem som helst kunde ftp:a in filmer till. Det är många filmer man inte orkar ladda hem. Säkert missar man mycket gott från våra flitiga filmmakare…
-
Lägger ut en längre version med lite crasher och shit också!
Inte lika redigerad men det får funka!
http://www.freedom.se/filmen.htm -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst30 augusti, 2004 vid 21:03e det den andra versionen?
Fastnade nåra andra på cämen en den fula björnfrillan john?
-
Det fastnade lite annat skräp på rullen, men det klipper man ju bort.. som tex en dreds-snubbe och lite annat löst folk!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst30 augusti, 2004 vid 21:13hahahahahaha,gött!!
lust o klippa ihop en liten rulle för de lösa folket o han med dredsen?
-
Skall jag vara helt ärlig så blev det inte så mycket annat än dom fyra som är med i filmen.. sorry! Skall se till att få med lite nordbor (gbg’are) och annat folk nästa gång. Jävligt kul att hålla på med film!!! Skall till mauritius om en vecka, så det kommer att produceras filmer som kommer att få läjet att se ut som sibirien!!! Men det lär dröja en månad eller nått innan den finns ute på nätet…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst30 augusti, 2004 vid 21:38hehe..tyckte jag skymtade dredlockmannen ett par gånger…guppandes
Även colleman gled förbi på sin nya Starboard o DR.X seglet..haha.Ser framimot nästa rulle!!!
-
Kul filmer, men framförallt vill jag ge en guldstjärna för att du fått ner storleken (mb) på filmerna men lyckats bibehålla bildkvaliten.
/feg -
Tog en extra titt och visst finns mr rambo med både här och där! Detta resulterade i filmen “Var är Rambo?”
Tips: Spana efter ett gul rött naish-segel!
Helt meningslös film, men lite kul! -
Knatte
Gäst31 augusti, 2004 vid 04:50Hur gör man filmerna streamade?? Program som behövs och allmänna tips
Har försökt men inte greppat läget till 100 % -
Använder mig av Adobe Premiere 1.5 och kompromerar filmen för windows media player –> .wmv
-
Knatte
Gäst31 augusti, 2004 vid 06:53Jag har Adobe premier 6.5 och försökte göra det samma..
Men hittade bara möjligheter för Quick Time, Mpeg och realmedia.
Men inget som jag uppfattade som en *.Wmv möjlighet
Jag får försöka igen ikväll
Logga in för att svara.